20 ביוני, 2017

סינג הללויה

סדרת אוספי הפופ הכי ניינטיז שהיתה פה, חוגגת חצי יובל עם אלבום חדש וכפול שמכיל את כל הבסט אוף טראש שזמזמנו בדיסקוטקים. ד"ר אלבן, חזרת אלינו

אם השיר הכי צובט שזכור לכם ממעגלי דיסקו בתיכון, או דווקא מעיצומה של החתונה שלכם, הולך ככה: "יה-יה, קוקו-ג'מבו, יה-יה-ייאי", או ככה: "יוקרו-צ'יקי-צ'יקי-צ'יקי-צ'יקי-טה", אולי בעצם: "ל'ומבליגו-דל-מונדו!!!" – הבשורות הבאות יהיו מוזיקה לאזניכם:

25 שנה לאחר צאתו של אוסף הלהיטים המיתולוגי HITMAN1 (ב-1992, בהפקת הד ארצי), ראה אור ממש בתחילת החודש ולשמחת כל מי שהשם שאגי עדיין משגע אותו – אלבום כפול שחוגג באופן הכי נוסטלגי את כל ששמענו אז, עם מיטב השירים של סדרת הפופ הכי פופולרית ומושקעת שזכינו לה פה אי פעם. אין כמעט ספריית דיסקים בניינטיז שלא זכתה להתהדר בלפחות כותר היטמני אחד, שתמיד הכיל את השירים הכי מרימים לתקופה (ד'חאגב, "רית'ם איז אה דנסר" אגב עושה את העבודה עד היום), שאיגדו עבור הקהל סינגלים מפוצצי רחבות מהרכבים של שיר אחד, לצד רצועות מאגדות פופ בתחילת דרכן דוגמת בריטני ובקסטריט בויז. בקיצור – סקאטמן של פרויקט.

עם דעיכת שוק הדיסקים, ולאחר 15 אוספים מסחררים (כשה-7 מביניהם נחשב עד היום לסיפור ההצלחה הגדול והטוב ביותר), הופסקה הסדרה לאלתר, הד ארצי על כל קטלוג אלבומיה הבינלאומיים נמכרה ל-NMC, ואנחנו עברנו להאזין לזבל'ה שאנחנו אוהבים ביוטיוב, ספוטיפיי, וואטאבר. אבל, אם אתם עדיין מסוגלים להתרגש מקריאות כמו "אינפורמר!" (וכל מה שבא אחר-כך, נראה אתכם), או שתמיד רציתם ללמד את הילדים איך עושים את המקרנה נכון – פנקו את המערכת שלכם במתנה הכי כיפית שאפשר לקיץ הקרוב. כי להיטי טראש לא מתים, הם רק נתקעים בראש.
בברכת אה-לה-לה-לה-לונג, אה-לה-לה-לה-לונג-לונג-לילונג-לונג-לונג, סינג איט!


אלבום כפול 25th Anniversary Edition: The Best of Hitman (הפקת NMC, יוני 2017) – החל מ-47.90 באתר מוסיקה נטו ובחנויות המוסיקה
להצצה ברשימת השירים באלבום – לחצו כאן

 

היטמן בייבי וואן מור טיים . סדרת HITMAN חוגגת 25 שנה

אוסף האוספים. סדרת HITMAN חוגגת 25 שנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה