29 במרץ, 2012

סול קיטצ'ן

מותג אקססוריז לבית מדנמרק שנחת לאחרונה בישראל - גרם לנו לעשות סדר פסח במגירות ולהתחבר לצד האירופאי שלנו. מישהו יודע איפה שגרירות ליטא?

כל פעם שאנחנו רואים איזה סרט אירופאי מומלץ, קשה לנו להתרכז לגמרי בעלילה ובדמויות. לא חלילה בגלל המבטא הזר או בעיות הקשב והריכוז שלנו (טוב, גם בגלל זה). אלא בעיקר בגלל הסט, הפרופס והסטייל שיש רק למעצבי פנים שגרים דקה הליכה מאיזה דיזיין מיוזיאום. גם לנו בא להתעורר לתוך מטבח הכי מונוכרומטי, מינימליסטי, קטלוגי וקאטינג-אדג'. אבל מה לעשות שאת רוב חפצי הנוי שלנו ירשנו מהסט הסבנטיזי הפרחוני של ההורים, או קיבלנו תמורת 5000 נקודות מהאשראי. אולי המותג הבא שעשה עלייה בשבוע שעבר מדנמרק לישראל – יצליח להכניס לחיים שלנו קצת שיק ושקט חדש. 

HUBSCH (מבטאים "הובּש") היא חברת עיצוב פנים דנית שמחה וסופר-קולית, המציעה אקססוריז לבית ולגינה מחומרים כמו פח, עץ וזכוכית, במראה מודרני אך גולמי ומחוספס כזה שגם הגיסה שיש לה הכול תתקשה לעמוד בפניהם. לא מאמינים? תסתכלו מקרוב על מגירת עץ מאסיבית וענקית (בתמונה למעלה), בעלת חלוקה לתאים עמוקים שמאפשרת לסדר יפה, כוסות, תרופות, שקיות תה, מפיות, סכו"ם, מה שתרצו. או על בקבוקי וצנצנות הזכוכית בעלי תפס-מתכת, שעושים חשק להכין חרוסת על המקום ולהביא במתנה. יש גם לוחות-גיר קטנים להשארת הודעות כמו "שטפתי אתמול כלים, היום תורך"; מגירות אחסון ממתכת בגימור מט; ערסלים בהירים; מנשאים לכוסות בסגנון "מצאו אותי בשוק הפשפשים"; שידת פח משרדית עם ידיות שניתן לרשום עליהן את תכולתה; ועוד המון דברים שעשו לנו חשק לזרוק את כל הקשקושים המקושקשים שצברנו במהלך השנים – ולהתחיל מחדש. רק הפעם בקו נקי ופשוט הרבה יותר.

יאללה, עושים אחת ולתמיד ביעור חמץ וסדר במזווה, מתחברים לצד האלגנטי שלנו ומחכים שסרקוזי יזמין אותנו לקפה. מישהו צריך סט תחתיות משומשות בהדפס פרה?

מוצרי עיצוב לבית ולגינה של HUBSCH – טווח מחירים כללי: החל מ-55 ש"ח (לצנצנות זכוכית או מיכלי אחסון מפח) ועד 750 ש"ח (לריהוט עץ). שימו לב: בסופ"ש הקרוב – 15% הנחה במכירת היכרות מיוחדת.
להשיג ב"תמה",  קריית שאול 20, תל אביב (על גבול רמת השרון), טל': 03-6442356. לכבוד מכירת החג פתוח גם בשבת (31.03.12) – 10:00-17:00. לפרטים ופריטים נוספים של "הובש" – עברו להציץ בבלוג, או כאן לאתר הרשמי.

 

החיים שלנו יפים. מגש לנשיאת כוסות של HUBSCH

 

 

 

יש לנו תכנית מגירה חדשה. מגירות של HUBSCH

 

 

 

אביב אירופאי על השולחן. צנצנות של HUBSCH

 

 

 

אהבנו את הראש שלכם. שידת פח של HUBSCH

 

[PSGallery=b40pou2xt5]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה