22 בספטמבר, 2016

סוהו פינת המרקט

תחזיקו אותנו: רשת העיצוב הגדולה והוותיקה - SOHO, השיקה סניף חדש במרמלדה מרקט ומעניקה לכם מתנה שווה לכבוד הפתיחה! להביא לכם משאף (מעוצב)?

בוקר טוב לכל המתעמלים. תנו לנו לשקשק רגע את הבוקר המזדחל הזה ולבשר לכם – שחור על גבי מפוקסל – שאחת החנויות האהובות עלינו ביותר הצטרפה למרמלדה מרקט ושמה בישראל – SOHO! נו, מה תגידו? התעלפתם?

ברגע שתסדירו נשימה, נוכל להסביר לכם כמה אנחנו מתרגשים וגאים לתת מהיום ביחד עם SOHO במה משותפת למאות מוצרים בעיצובים מקומיים ובינלאומיים נחשבים, בכל תחום שהופך את החיים לקצת יותר סטייליש. כי כבר כמעט 13 שנים (!) שהרשת המשובחת הזאת, מצליחה לנעוץ פריטים מהממים לבית, או כלים מיוחדים למטבח ולאירוח, אקססוריז נוצצים לארון הבגדים והתכשיטים שלכם, משחקים יפהפיים לילדים, גאדג'טים מגניבים למשרד, מוצרי נייר, פופ ואפילו יודאיקה ברמת חנות מוזיאון. תענוג אתכם.

ובכן, מעכשיו, אתם יותר ממוזמנים להיכנס בכיף שלכם ובכל שעה לחנות המקוונת החדשה של SOHO במרקט, ולבחור כל מה שחסר לכם לחג: למשל את ששת כפות המטבח של האחים Joseph Joseph הגאונים; או דווקא את 9 הקערות שנכנסות זו בזו בנוחות-שיא ומתאימות לכל שימוש ביקום; ומה לגבי הקערות היפות מפורצלן בדוגמאות כחולות (ומעכשיו גם שחורות!) להגשת צזיקי מרענן? ורגע, לא אמרנו כבר 200 פעם שחייבים קולפן נורמלי בבית? אז הנה, יש כאן לפחות שלושה שיכולים ללמד אתכם קילוף אפרסמון מהו.

ועל כל הקצפת הזאת שמנו גם דובדבן:
לרגל הפתיחה המרגשת, בקניה מעל 250 ש"ח בחנות SOHO במרקט – תקבלו בתוך המשלוח גם שי דלוקס לחגים: שובר-מתנה בשווי 50 ש"ח למימוש ב-9 סניפי SOHO ברחבי הארץ!

שניתן לכם דקה לעכל? אנחנו בינתיים הולכים למלא את סל הקניות בכל הטוב הזה, ולחכות לשובר שלנו ליד הדלת. נתראה בקופה המהירה!

SOHO, רשת חנויות למוצרים מעוצבים – מעכשיו גם בחנות האונליין במרמלדה מרקט
מבצע לרגל הפתיחה: בקניה מעל 250 ש"ח בחנות SOHO במרקט – תקבלו עם המשלוח שובר בסך 50 ש"ח מתנה למימוש בחנויות הרשת (בתוקף מרגע קבלת השובר ועד 30.10.16. שובר אחד בכל עסקה, אין כפולות. למימוש בחנויות הפיזיות בלבד ברחבי הארץ).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה