31 באוקטובר, 2012

סביח, טונה וכל השאר

סנדביצ'יה שמציעה 100 כריכונים בטעמים שונים פתרה לנו את רוב הבעיות בחיים

בסופו של דבר, אחרי שהתעלפנו ממתכונים של רושפלד, חלמנו על כוכבי מישלן והצטיידנו במפצח צדפות – אנחנו תמיד אוהבים לחזור לקומפורט זון: חיפוש אחר הסנדביץ' המושלם. הבעיה היא שבראש שלנו הוא צריך להתחיל בקצה אחד עם טונה וחמוצים, באמצע פסטרמה ועגבניה, ובביס האחרון – סלמי מוקפץ עם חרדל. גם וגם וגם. סנדביצ'יה חדשה שהכרנו מכוונת בדיוק לשם, מגשימה לנו כל פנטזייה עתיקה.

"100 צ'יקוס" שנפתחה לפני חודשיים בלב תל אביב מציעה – שימו לב – 100 טעמים שונים של סנדביצ'ונים, שעולים החל מ-7 ועד 13 שקלים גג, כדי שלא תצטרכו לוותר על אף קרייבינג בדרך. הצ'יקוס מגיעים בבאגטונים קטנים ופריכים (מקמח מלא או לבן, ובהמשך גם ללא גלוטן), נאפים במקום עם ביצוע ההזמנה, מוגשים טריים ובמהירות, ויוצרים אינספור אפשרויות להרכבת ארוחה שלמה ומשביעה בכל מילוי שמתחשק לכם: החל מסנדביצ'ים עם ממרחים מתוקים ופירות, דרך כריכי ביצים, ירקות, גבינות ודגים (כמו ספייסי טונה או אנשובי ומטיאס צזיקי), כריכי בשר (ביף בורגיניון, סלופי ג'ו או צ'ילי קון קרנה), עוף (עם גוואקמולה או שניצל וחזה אווז), ועד דליקטסים (כמו סנדביץ' כבד קצוץ, נקניקייה ושקשוקה, אווז צרפתי ועוד). ולמי שלא מספיק מורשם – יש גם תוספות משלימות (סלטים, הום פרייז, אנטיפסטי, קרוקטים, וכו'). בקיצור, לונה פארק מתחתן עם מעדנייה.

רכבת ההרים שלנו נפתחה עם סנדביץ' חביתה, גבינה צהובה ושמנת (9 ש"ח), ואז הובילה לסביח טעים עם חציל מטוגן, ביצה קשה, פטרוזיליה וטחינה – (7 ש"ח), משם לכריך סינייה חריף משביע ומדויק (13 ש"ח), ולבסוף סנדביצ'ון מטבעות שוקולד לבן וחלב (7 ש"ח). תכל'ס? זכינו בפיס.

סנדביצ'ונים  ב-100 טעמים – 7-13 ש"ח (סלטים – 23-29 ש"ח)
100CHICOS, אבן גבירול 20 (פינת קפלן), תל אביב, טל': 03-9479494 (שלוחה 2).

 

 

מנאז' של טעמים. 100 צ'יקוס (צילומים: דניאל לילה)

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה