29 במרץ, 2016

נשיקות לשף

סופסוף גם לנו יצא לזלול את המנות המדוברות והמעולות של מסעדת-הבר הסקסית Zou Bisou. אז ככה מרגיש דייט של בטי ודון דרייפר

מה עושה זוג, בואו נגיד לא הכי טרי במאפיה, שדווקא רוצה לצאת לבר צעיר ומגניב, אבל לצד האלכוהול ("בשבילי קאווה-נטול") לאכול משהו יותר דיסנט משטוחים? או, בדיוק בשביל זה נולד מחדש ה"זו ביזו", בר עם תפריט מדובר שכבר זכה בפרסים ושבחים, ולא היה מבייש אף מסעדת שף. ולא סתם שף – דיוויד פרנקל ליתר דיוק.

שנתיים אחרי שהוקם במתכונת בר ניו יורקי סטייל סצינת שנות ה-60, על ידי 2 קבוצות בעלים (אחת מתחום חיי הלילה והשניה מהכיוון הקולינרי), החליטו החברים ב-Zou Bisou לעשות שינוי בבר הפילם-נוארי, ולהעמיד אותו בשורה ראשונה עם מסעדות-ביסטרו שכיף לזלול בהן עד השעות הקטנות. לשם כך, נקרא למשימה בקיץ האחרון השף פרנקל ("פרונטו"), ששיכתב את התפריט והרחיב את המטבח, כך שתוכלו להזמין ליד הקוקטיילים גם מנות חלוקה מעולות בסגנון אמריקאי-אסייתי – כמו סשימי טונה אדומה על קרח ואצות מטוגנות, או ברוסקטת טרטר עם תבשיל עגל נא וחלמון, שפונדרה על תפו"א ובצלים עם שמנת חמוצה, ועוד הפתעות-גורמה שלא ציפיתם שיצאו מהבר. הכל מתובל עם מוזיקה סקסית מעמדת הדיג'יי, תפריט אלכוהול מדויק ואווירת מד-מן, העונה הראשונה.
 

מהמטבח הפתוח זרמה אלינו ראשונה צלחת ספיישל מרעננת ונהדרת של אסקביצ'ה בר-ים בכבישה ארומטית, שהוגש עם ירקות שורש, סלט נענע-פטרוזיליה-כוסברה, בצל סגול וסלק מוחמץ ברוטב הדרים, ופלח תפוז מיובש מעל (54 ש"ח). אחריו חלקנו באגטון "באן מי", ובו פרגית בהוי-סין ובייקון, לצד סלט פאפאיה-ירוקה (62 ש"ח). המשכנו משם להמבורגר "זו ביזו" טעים כמובטח, בלחמניית בריוש רכה, עם צ'יפסים רחבים וקורנישונים (58 ש"ח). ולקינוח – התפלשנו בפאדג' שוקולד עשיר ודחוס עם גלידת קרמל ובוטנים שאיזנה את כל העניינים (36 ש"ח). בין לבין לגמנו בירה, צ'ייסרים וגם את קוקטייל אל-מטדור, מקווארבו 1800 וצ'ילי אדום טרי, טעים וספייסי "כמו לשתות מרגריטה ונאצ'וס ביחד", לדברי נסיין הדרינקים שלנו (64 ש"ח). לסיום קינחנו עם קוקטייל "מדיסון" המתוק (49 ש"ח), ע"ש אותה שדרה ניו יורקית שכונו גם הפרסומאים מהסדרה המיתולוגית, שגרמה לנו לזמזם כל הדרך הביתה "זו ביזו ביזו…", ולדמיין מה דון דרייפר היה אומר כל זה. אין ספק, יש אמת בפרסום.

בר-מסעדה Zou Bisou – בן יהודה 186, תל אביב. פייסבוק
ראשון-שבת, מ-19:00 ועד אחרון הלקוחות. טל': 03.5616999

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה