08 במרץ, 2015

נשים על סף התמוטטות עצבים

יום האישה הבינלאומי בחסות שלוש נשים עם הפה הכי גדול, מצחיק ומטונף שאנחנו מכירים (ומעריצים)

יום האישה הבינלאומי שמח לכן ולכם! חסכנו מכם את הטייק שלנו על האם היום הזה בכלל נחוץ או לא, מי האישה שאנחנו הכי מעריצים (האחות של "תביא לי ת'שוקולד" כמובן) וראיון מרגש עם דודה שלנו.

במקום כל זה, קבלו 3 נשים מצחיקות באמת, משוחררות מכל עכבות, שגדלו כולן (במקרה או שלא) בבית יהודי ומלא הומור, ואומרות על הבמה כל מה שבא להן. בקיצור – עם פה טינופת, אבל שבעינינו הכי מבטא את רוח היום. או, זה מה שאנחנו רוצים לשמוע:

#1 מי – גלית חוגי
מה – סטנדאפיסטית, תסריטאית, תחקירנית בטלוויזיה, השתתפה בערבי הסטנדאפ של תום יער (עוד אישה עם פה שיש ללמוד ממנו) ושל חבורת "כל מה שמצחיק בעולם". אוהבת לדבר על המשפחה המזרחית בה גדלה בחיפה, על שואה, מש"קיות ת"ש וטיב טעם.
איפה אפשר לתפוס אותה – בערבי סטנדאפ קבוצתיים, בסרטון הקאלט המטריד "מסיבת כבדים", אבל אנחנו הכי אוהבים לפגוש אותה כאן, שוב ושוב.
מהפה שלה – "אני לא מבינה למה בחורות מתבאסות לצאת עם גברים נשואים. יש לך מה שאת רוצה: מין מסעיר עם גבר אכול רגשות אשמה, שרק רוצה לרצות אותך וגישה חופשית לכסף של האיש הזה. מה כל כך דחוף לך להסתובב עם החבר שלך ברחוב? שכולם יראו עם מי את שוכבת?";
"נראה לי שראיתי את אבא שלי רואה פורנו. הוא היה בחדר מחשב, ונכנסתי לבקש ממנו משהו ולשברירון שניה אני קלטתי מה הוא רואה… אחר כך חשבתי לעצמי, הרי מדובר בגבר מזרחי בן 200, הוא לא יודע אנגלית. מה הוא עושה? נכנס לגוגל וכותב 'סקס'? 'סרט כחול'? כל כך הייתי יכולה לעזור לו בדבר הזה…אבל אני לא יכולה וזה שבר לי את הלב…".

#2 מי איימי שומר
מה – סטנדאפיסטית, כותבת ואחת הקומיקאיות הכי רותחות כרגע בשמי אמריקה. ידועה כמי שנאבקה להגיד מילים גסות כמו "פוסי" בטלוויזיה, ובגדול מייצגת את הפה החדש והוולגרי של רווקות ניו יורק בעולם הדייטינג. לא מתנצלת על הבדיחות הכי מלוכלכות שלה ומאמינה שכל מה שמצחיק אנשים – לגיטימי לחלוטין להגיד.
איפה אפשר לתפוס אותה – בסדרת מערכונים בכיכובה "Inside Amy Schumer" (מהקיץ ב-HOT קומדי סנטרל ו-HOT VOD), במופעי הסטנדאפ שלה ובקרוב בקומדיה החדשה של ג'אד אפאטו Trainwreck.
מהפה שלה – "התמזמזתי בטעות עם הומלס. לא היה לי מושג! הוא היה ממש שזוף, לא היו לו נעליים. חשבתי שזה פשוט, כאילו הקטע שלו, אתם יודעים? אמרתי לעצמי הוא בטח בלהקה";
"חברה שלי תמיד משוויצה בדברים הכי דביליים. יום אחד היא אמרה לי – את יודעת שאני עדיין יכולה להיכנס לשמלת כלה שלי? ואני כאילו חשבתי 'אלוהים, למי אכפת? זה סתם מוזר שהיא עדיין באותה מידה היום כמו שהיא היתה אז, בחודש שמיני".

#3 מי – צ'לסי הנדלר
מה
– קומיקאית, שחקנית, סופרת ומנחת תוכנית האירוח הכי חצופה שנראתה על המסך, Chelsea Lately (ששודרה בערוץ E). כדי להבין קצת את הנושאים שמעסיקים אותה, מספיק לשמוע איך קראה לספרים רבי המכר שכתבה, וביניהם "חיי במאוזן: אוסף סטוצים חד פעמיים" או "וודקה, את שם? זו אני צ'לסי…".
איפה אפשר לתפוס אותה – באתר הרשמי או במופע הסטנד-אפ שלה Uganda be kidding me.
מהפה שלה – "אני חושבת שכולנו יכולים להסכים שלשכב עם זרים זו דרך נהדרת להכיר אנשים";
"ברור שאם הייתי שוקלת ברצינות לנהל מערכת יחסים ארוכה עם מישהו, האנשים האחרונים שהייתי מכירה לו הם המשפחה שלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה