25 ביולי, 2012

נשות מפתח

משרד תיווך בוטיקי יעזור לכם דרך כל ההתלבטויות הכי קטנות ברכישת בית, מהמנקה ועד הפרופיל הבלגי

אם יש משהו שיכול לשבור אותנו לגמרי – זה לעבור בית. מדובר במסע ארוך ומתיש בדרך כלל, שסופו אינו ידוע ("מתווך באזור גוש דן נמצא ללא רוח חיים…"). הרוב מחפשים שנים ולא מוצאים. אחרים מתפשרים על דברים לא מתאימים. וועוד לא אמרנו כלום על האריזה, הפריקה, התכנון מחדש, השיפוץ אם צריך, והשולחן של סבתא שנשבר בהובלה. בפעם הבאה החלטנו להתבגר ולפנות לזוג מתווכות מקסימות, שחשוב לשמור בזיכרון של הנייד, לפחות עד שהשוק יתייצב, או איך שלא אומרים את זה.

לאחר שעברו בעצמן תהליכי מובינג מורכבים (מהמושב לעיר, בניית בית מאפס) הבינו מירב מגן-לילי ולמור פרי-הראל כמה רגש וערבולי-בטן כרוכים ברכישה ומכירת נכס, והחליטו להקים את "חבורי נדל"ן" – משרד בוטיקי עם מטרה ברורה: למצוא דרך אישית ומבינה יותר לחבר בין בתים לאנשים. מירב שמגיעה מתחום הייעוץ והמיתוג, ולמור פרי-הראל שעוסקת שנים בנדל"ן יגיעו עד אליכם הביתה, יתאמו ציפיות וצרכים (בכמה אפשר למכור? מה אפשר להשיג בתקציב? מה הגודל והמיקום שהכי נכון לכם וכו') ומשם ייקחו אתכם צעד אחרי צעד אל עבר הבית החדש שלכם, דרך כל ההתלבטויות, החרדות, ההתרגשויות והכי חיוני – הבירוקרטיה. מירב מספרת שכבר קרה שהמליצו אפילו לא לרכוש או למכור בטיימינג ספציפי, ושבכל מקרה תוכלו תמיד להזמין אותן גם רק לשעת ייעוץ על נכסים סופיים שמצאתם, או להיעזר בקשרים ההדוקים שלהן עם בנקים למשכנתאות, מעצבי פנים וסטייליסטיים, שמאים, חברות הובלה אמינות, נגרים, עורכי דין ואפילו מנקה פיזי ואנרגטי של דירות.

בקיצור, אפילו שכרגע חם לנו מידי כדי לחשוב רחוק, טוב לדעת מה יהיה הטלפון הראשון שנעשה, אחרי שאראלה תתקשר.

חבורי נדל"ן: משרד בוטיק למכירה ורכישת בתים וניהול פרוייקטים של פינוי-בינוי– השכר נקבע כמקובל 2% + מע"מ; או 400 ש"ח לשעת יעוץ + מע"מ (בהתלבטות בין נכסים סופיים, משוב מקצועי או עזרה בניהול המו"מ).
לפרטים נוספים – מירב מגן ליילי- 052-3422431; למור פרי הראל – 050-7777587

צילומים: מירב מגן לילי, איל טדי הראל

 

בדרך הביתה. מירב ולמור, מחברות נדל"ן



כאן גרים בכיף. הבית של מירב ביפו




מה העניינים? מחפשים בניניים. הבית בגני תקווה של למור


 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה