14 ביולי, 2011

נקמה מתוקה

פורטל אביזרי אפייה וקישוט לעוגות בשם "מתוק.נט" יציל אתכם ביום הגיבושון לילדי הגן

אם תערכו משאל מקרי ברחוב, ותשאלו הורים מהו צמד המילים המאיים עליהם יותר מכל, תקבלו תשובה מנצחת אחת: "בית חם". מדובר ביוזמה מתוחכמת, שמטרתה לגבש את ילדי הגן או הכיתה, והאחריות על בידור הזאטוטים במהלכה (או בעברית מכובסת: 'ההפעלה') מוטלת על ההורים מוכי החרדה של הילד המארח, שבקושי מפעילים פעוט או שניים בימי שיגרה ולפתע נפל עליהם תיק האירוח הקולקטיבי – כולל כיבוד! בריא! – ממנו אמורים המשתתפים לצאת כשידיהם עמוסות תוצרת חינוכית ובעיקר – מגבשת.

כל ההקדמה הזאת נועדה להצדיק את העובדה שבמהלך ה"בית חם" שנערך בסלון שלנו (ספות משומשות, מישהו? רק לבוא ולקחת) עסקו עשרה תלמידי גן נלהבים בייצור ידני של לבבות שוקולד מקושטים על מקל (לא, זה לא בריא. תתבעו אותנו). אין לנו ידע מוקדם בקונדיטוריה, ואת האביזרים הפשוטים מצאנו באתר "מתוק.נט", שבזכותו הלכנו חזק על אקססוריז משכנעים (סינרי ניילון עם קשירה וכובעי נייר לבנים לכל האופים והאופות) ועל הציוד הנלווה: מקלונים אדומים של סוכריות על מקל ושתי תבניות יציקה פשוטות עם גומות בצורת לבבות. המסנו שוקולד בסיר, יצקנו עם הילדים בזהירות לתבניות, הקפאנו לכמה דקות ואח"כ טבלנו בסוכריות צבעוניות. את המוצר הסופי ארזנו – יחד עם הילדים, ברור, בצלופן שקוף עם סרט אדום (האמת, זה כבר היה דאווין מיותר, אבל כבר היינו בשוונג) ונפרדנו לשלום מהמגובשים העליצים, רק כדי לשבת מול המחשב ולחכות למיילים בנוסח "די! הגזמתם! זה מהמם! סמיילי" ששלחו כל האמהות הנרגשות, בזו אחר זו. כלומר, חוץ מאמא של עמרי. שושי, את בטוחה שיש לך את הג'ימייל העדכני שלנו?

תבנית ליציקת לבבות – 20 ש"ח; מקלות לסוכריות (50 יח' באריזה) – 8 ש"ח; שקיות צלופן (100 יח' באריזה) – 15 ש"ח; סינרים חד פעמיים לילדים (100 יח' באריזה) – 80 ש"ח; כובעי טבח מנייר – 0.50 ש"ח ליחידה.

להשיג ב-"מתוק.נט", או בחנות – פיינשטיין 27, ראשון לציון (ליד תחנת הרכבת "הראשונים"). החנות פתוחה בימים שני-חמישי בין 12:00-18:00 ובשישי בין 10:00-13:00. בימי ראשון סגור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה