13 בספטמבר, 2011

נעים בגב

הבדים הנעימים של יוסי קצב והצבעוניות האפרורית הפכו את הגבר בבית לאטרקציה אמיתית

כבר כמה זמן שאנחנו מנג'סים לזה שחולק איתנו את המיטה והארנונה, שיעיף מבט על עצמו, ואז יעיף מהארון כל פריט שפג תוקפו איפשהוא באמצע הניינטיז. הווה אומר – החולצה המכופתרת שגדולה מדי, הטי-שירט שצמוד מדי והג'ינס מ-י"ב שתמיד נשאר פתוח מתחת לסוויטשירט מ-י"א. וכל הטרנספר הזה קרה אחרי שראינו מקרוב את קולקציית החורף החדשה שהוציא יוסי קצב. 

יוסי העומד מאחורי מותג הגברים Sketch (שפגשנו כבר בעונה הקודמת), ממשיך לענות לכל מי שמתלונן כי "לגברים אין מה ללבוש כאן" ומפגיז לקראת החורף עם אוסף סריגים מהנאים שראינו, ג'קטים שכבר בא לנו לגנוב מהבויפרנד וחולצות מבדי פוטר נעימים, שעומדים להעלות את רמת ההתכרבלות הזוגית בבית לשיא חדש. כששאלנו את יוסי לגבי מקור הנעימות – סיפר לנו המעצב כי כל פיתוח וייצור הקולקציה נעשה במפעלים איכותיים בחו"ל, בכמויות קטנות ומתערובות של בדים כמו קשמיר ומוהר, עור משובח, כותנת פימה מפרו ועוד. בקולקציה הנוכחית, שעוצבה מתברר בהשראת פיקאסו, הצמיד קצב לדשי הבגד סיכות עם פיסות בד המזכירות לוח צבעים של אמן, ודאג כהרגלו לשתול פרטים קטנים ומשמחים כמו חפתים, בטנות ותיפורים מעניינים. חולצה אחת בעלת שורת כפתורים כפולה, המזכירה מעין חולצת שף עדכנית – הלמה היטב את החצי שלנו, כמו גם קרדיגן גדול בסריגה גדולה וכפולה שכיף ללבוש מעל שכבה דקה.

בחנות אגב מחכים לכם גם כמה זוגות נעליים מהממות שעוצבו במיוחד ובשיתוף פעולה עם המותג על ידי עודד ארמה – שמבטיחים להוציא אתכם לבושים קומפלט. בקיצור, קפצו לקצב ותראו שלא שלחותנת לא יהיה מה להגיד בראש השנה.

קולקציית חורף לגברים –  טי שירטים ופולו – 199-359 ש"ח, חולצות מכופתרות וסוודרים  299-699 ש"ח, מעילים ובלייזרים 899-1399 ש"ח
להשיג בשני סניפי SKETCH – מתחם התחנה (קויפמן 2), תל אביב, טל': 03-7362640, או בזל 2 (פינת דיזנגוף), תל אביב, טל': 03-5325160.


סוודר לגנוב לחבר. sketch (צילום: אלון שפרנסקי)

 

 

סקטץ' של Sketch. הרישום מול הדבר האמיתי (צילום: אלון שפרנסקי, רישום: יוסי קצב)

[PSGallery=83p8cys84f]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה