02 במרץ, 2016

נעבור את החורף

הקולקציה החדשה והמושקעת של אלישע אברג'יל גורמת לנו להאמין מחדש בעונת מעבר. יש דבר כזה, והוא כבר בארון שלנו

אוקי, מי הליצן שחשב על הבדיחה הזאת "שרב חורפי"? אנחנו רוצים שמות. הלו, כולה מרץ, ואם זקני המשרד לא טועים, עדיין אמורים ללכת בתקופה הזאת עם שרוול ארוך ועליוניות מטשטשות (ואולי לפתוח איזה כפתור בג'ינס בלי לעשות עניין). בקיצור, אדוני, יש לך עד פורים להתפנות ולתת לחורף לחזור ולהחריב לבדו את כל העדלאידע, כמו שאנחנו רגילים.

בינתיים, בואו נדחיק יחד, נדמיין שמדובר בגל חום זמני ונתלבש כאילו אנחנו בעונת מעבר (ולא בגיל המעבר). הנה, תראו למשל את אלישע אברג'יל, מעצב צעיר ובוגר שנקר מוכשר (וחתיך) ביותר, שהחליט להקדיש את הקולקציה השניה שלו בדיוק לימים הנדירים האלה, שבין מפזר חום למזגן על קור. בגדי עונת המעבר המרהיבים שהשיק בחודש שעבר, תופסים במדויק את האקלים ההפכפך וממשיכים את הקו שכבר מזוהה עימו (ובלט גם בקולקציה הראשונה שעיצב): לכל הפריטים היפים אלישע מוסיף קווי מתאר מודגשים, פסים רחבים וצבעוניים הלקוחים מעולם בגדי הספורט, או מקטעי בד מחומרים וצבעים שונים, שמרחפים סביב קצוות הבגדים ויוצרים צלליות חדשות ומחמיאות לגוף, בטכניקת חייטות מיוחדת.
 
12 הדגמים החדשים – ביניהם שמלות, מכנסיים, בגדי גוף ושמלות-מעיל – עשויים הפעם מבדי ערב אלגנטיים, אריגים משולבים חוטי לורקס, בדי קרפ בהדפסה דיגיטלית, סריגים, רשתות ספורטיביות ועוד; בסקאלת צבעים כהה ומדליקה: ברונזה, נייבי, אדום-כהה, שחור, זהב וצבעי גוף. את כל אלו אגב, הרהיב לתפוס האמן דוד עדיקא, שהוזמן לצלם את הבגדים, והדגיש את ההשראה והחיבור לעולם האמנות בקולקציה המושקעת והיפה. או, ככה מושכים לחורף עוד קצת בשרוול. תישאר.

 

קולקציית עונת מעבר של אלישע אברג'יל – 600-3,000 ש"ח
להשיג בסטודיו – שלום עליכם 16, חולון, בתיאום מראש בטל': 054.5415419 (אלישע), ובאתר.

 

 

למשוך את החורף בשרוול. מתוך קולקציית המעבר של אלישע אברג'יל (צילומים: דוד עדיקא)

למשוך את החורף בשרוול. מתוך קולקציית המעבר של אלישע אברג'יל (צילומים: דוד עדיקא)

 

 

המלכה האדומה. מתוך קולקציית המעבר 2016, של אלישע אברג'יל (צילומים: דוד עדיקא)

המלכה האדומה. מתוך קולקציית המעבר 2016, של אלישע אברג'יל (צילומים: דוד עדיקא)

 

 

עוברים לעונת מעבר. Elisha Abargel (צילומים: דוד עדיקא)

עוברים לעונת מעבר. Elisha Abargel (צילומים: דוד עדיקא)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה