07 באוגוסט, 2012

ניקוי ראש

מספרה וסלון מיוחד להסרת כינים לילדים יורידו לכם ולהם לפחות דאגה אחת מהראש. נחמה וחצי

בפנטזיה שלנו הכי רצינו להיות מההורים האלה שמעניקים לילדיהם את כל צרכיהם בסבלנות אין קץ, רובצים איתם בבית הצונן (כי כל זה קורה כנראה בנורבגיה) מצחקקים להנאתנו מבדיחותיהם ומבצעים בשלמות מופתית את כל עקרונות ההום סקולינג. בקיצור, מגוננים עליהם מפני תחלואי העולם. במציאות מצאנו את עצמנו שטים בסחף המעיק שבין עבודה לג'ינגולים של הרגע האחרון עם משפט המפתח "אז אתה לוקח אותו היום נכון? מה לא??".

והעובדה שטרחנו להתמזג עם עוד שכמותנו, לא רק שלא הקלה, אלא אף הובילה אותנו לקבל לאחרונה את אותו מייל מהגננת, שנושא את הכותרת המאיימת "הכינה נחמה חזרה לגן!". קרן פרידמן, אמא שעברה חוויה דומה בעצמה והצליחה למגר את האויבות בהצלחה, החליטה שמישהו צריך להושיט יד להורים אומללים כמונו והקימה את wish and wash – סלון ייעודי לילדים המוקדש לטיפול והסרת הכינים מראשי ילדכם. פרידמן, שחקרה את הנושא היא כבר אלופה באיתור הפושעות. הפציינטים החביבים שלה מוזמנים להתיישב בחלל המקסים וליהנות מאוירה ידידותית וממגוון משחקים, אייפד ו- wii, או בצפיה בטלוויזיה בעודה מזיזה בעדינות קבוצת שיער אחר קבוצת שיער, באמצעות מעין מסרגה, תוך שהיא בוחנת ביסודיות את הקרקפת עם זכוכית מגדלת. מדובר בחוויה רכה ונעימה במיוחד. האבחון כולל התייחסות להמצאותן של כינים, ביצי כינים (שבדרך כלל מתמקמות כמעט בתוך הקרקפת ולכן אנחנו אף פעם לא מצליחים להתגבר על התופעה) או איתור בעיה אחרת שעשויה לגרום לגירוד (כמו סבוריאה, יובש או סתם שיירי שמפו שעוררו גירוי בקרקפת. יאמי). במידה ומתגלים ממצאים מרשיעים, פרידמן מעניקה שני טיפולים באמצעות חומרים טבעיים בלבד, שבסיומם מובטח לכם ניקיון מוחלט. הטיפול כמובן כולל חפיפה וסירוק יסודי. פרידמן מציינת שגם במקרים קשים בהן הכינים החליטו על הקמת מאחזים לטווח ארוך – הטיפול יימשך פעמיים בלבד.

בסוף הטיפול תצויידו בטיפים למניעה ובתכשירים שיסייעו בכך, ותצאו לדרך רעננים ומאושרים. חשוב לציין שהסלון מיועד לכל בני הבית, ומשלב מספרה לילדים ובוטיק למוצרי ומשחקי אמבטיה, אביזרים ייחודים לשיער וטואלטיקה. תנו לקרן להוריד לכם לפחות עניין אחד מהראש. את האחרים תפתרו לבד.

מחיר טיפול (אבחון+ טיפול כפול) –  200 ש"ח (הנחה במידה ונדרש טיפול לעוד בן משפחה), תספורת – 40 ש"ח (ללא טיפול כינים – 60 ש"ח לבן, 70 ש"ח לבת).
מספרת wish and wash, בכתובת חדשה: ארלוזרוב 62, תל אביב, טל': 077-5406178, לאתר הרשמי. שעות פתיחה: ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי – 9:30-14:30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה