22 ביולי, 2013

נו, מתי מגיעים?

עטרה אופק מוסרת לכם את הטיפ הכי כמוס לוואקאנס הקרוב: חוברת הפעלה מושלמת לטיילנים הקטנים בחו"ל. להחזיק בהישג הנד-בג

בחיים לא יצא לי לחוות טיול משפחתי לחו"ל עם הילדים, לא כילדה ולא כאמא, ואין לי מושג אם הפסדתי או שמא הרווחתי. כילדה, כשטסנו לחוצלארץ זה לא היה במסגרת טיול, והנסיעה עם בתי הגדולה לטיול-בת-מצווה-מאוחר דמתה יותר למסע עם חברה (הקטנה שוטטה עם אבא שלה ברחבי העולם בלעדַי). אבל בואו נגיד שמהטיולים המשפחתיים הקצרים שלנו ברחבי הארץ, אני יכולה לדמיין מה זה אומר להסתובב עם הילדים במקומות חדשים, מאותגרי שפה ומנהגים, שלא לדבר על הנסיעות הארוכות והטלטולים מפה לשם – ולהמליץ למי שמתכנן מבצע כזה לארוז בהנד-בג גם את חוברת "המשפחה המטיילת".

קודם כל, העיצוב כיפי ומזמין להפליא, עד שממש מתחשק להתחיל למלא את הדפים כאן ועכשיו (ולכן עדיף להחביא את החוברת מהזאטוטים עד שכבר ממש יושבים באווירון). שנית, ההפעלות חמודות ויצירתיות, בדיוק מהסוג שילדים אוהבים: החל בפרטי הטיסה (אל תתפלאו כשהם יקפידו לשאול כל דייל ודיילת לשמם – זה נדרש בחוברת), תיאור חוויות מהטיסה והוראות איך לצייר מטוס, דרך יומן טיול (מדי כמה דפים) לסיכום "איפה היינו/ מה אכלנו/ מה הכי אהבתי" ושות', תעודות-זהות למילוי על כל מדינה ומקום לציור הדגל שלה, לצד פרטי טריוויה מגניבים  – וכלה בתפזורות, מבוכים, חיבורי נקודות, מצא את ההבדלים, בדיחות, חידונים ועוד (הפתרונות בסוף), שכולם רלוונטיים לטיול. כיף כיף כיף.

החוברת שקיבלתי מתאימה לנסיעות בכל העולם, אבל באתר "המשפחה המטיילת" מציעים חוברות דומות גם ליעדים ספציפיים: הולנד, איטליה, היער השחור, פריז ועוד. החוברות קומקפטיות, נכנסות בקלות לכל תיק ומיועדות אמנם ליודעי קרוא וכתוב, אבל גם קטנים יותר יוכלו ליהנות בעזרת אחים גדולים והורים. לבני 5-12.

חוברת "המשפחה המטיילת – נוסעים לחו"ל", כתבה: שלומית יפת-ביאליק, איירה: גליה לרך, 25 ש"ח באתר "מישפחו"ל" (+ דמי משלוח) או 34 ש"ח בחנויות הספרים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה