24 ביולי, 2016

נורא בוגרות

4 בוגרות שנקר מציגות את הדבר הבא בכל תחום יצירה עכשווי - מתכשיטים שהם גם וואזה ועד המזוודה שאתם חייבים אתכם למיקונוס. הימור שלנו? בקרוב במומה

כל שנה, בדיוק בטיימינג שבו הראש שלנו טרוד בהרשמה לגנים, מציאת פעלטונים פנויים ואיתור דילים אחרונים לחופשות "הכל כלול חוץ מילדים" – מתקבצים להם אנשים מוכשרים מאיתנו, כדי להפגין את יכולות המוח והידיים האנושיות, כשהן פנויות ממנהלות ובעיות תפעול: לחלום, לדמיין, לעצב, ליצור. זה מה.
 
ודוגמאות למקבצי כשרונות שכאלה, תוכלו לתפוס בעונה הנדירה הזו, בדיוק כשבתי הספר הגבוהים לעיצוב בארץ, מויצ"ו בחיפה ועד חולון, פותחים את דלתותיהם ומשוויצים בבוגריהם הטריים.
 
אז הלכנו להציץ במסדרונות "שנקר", וחזרנו עם 4 עבודות גמר של 4 בוגרות מגניבות ונמרצות, שנשארו איתנו בראש. תזכרו מי גילה לכם קודם:

(אירועי סוף שנה בשנקר – עד 31.7.16, אנה פרנק 12, רמת גן. לאתר הבית)

#1 (בתמונה למעלה)
שם הבוגרת – אמילי אגמי
שם המחלקה – עיצוב טקסטיל
העבודה – אחרי שנים של חקירת עולם האריגה, החליטה אמילי המקסימה ללכת על גדול: את תבנית שתי-וערב הבסיסית שחוזרת בכל אריג – הגדילה פי כמה ויצרה רהיט גדול מימדים הארוג מ-4 פסי כריות ענק, המשתלבות זו בזו, ומשמשות לה כ"חוטים" ליצירת פינת השתרעות כיפית ומזמינה. ותשאלו את אורחי התערוכה, שהתפנקו עליה ולא שכחו גם לתייג את עצמם תוך כדי באינסטגרם. תוסיפו לזה את העובדה כי במבט על נראית העבודה כמו האשטג ענק ועדכני – וקיבלתם את אחד הפריטים שהכי הייתם שמחים להציב בסלון. תודו.
פרטיםבאתר הרשמי או במייל emilyclaireagami@gmail.com

 

 

#האשטאג. פינת הרביצה של אמילי קלייר אגמי

#האשטאג. פינת הרביצה של אמילי אגמי

 

 

 

#2

פרח על הדש. מאיה שושן

עם פרח על הדש. מתוך עבודת הגמר של מאיה שושן


שם הבוגרת – מאיה שושן

שם המחלקה – עיצוב תכשיטים
העבודה – דמיינו משהו שנע בין ענק מרהיב לצוואר לבין וואזה מתכתית הנתלית על הקיר. לפרויקט המיוחד הזה קוראים אניצ'ה: אחרי חקירה של טבעות לתוכן ניתן להשחיל סידורי פרחים קטנים שמוסיפים צבעוניות טבעית וזמנית למראה התעשייתי המחוספס והלא מושלם – הצליחה מאיה ליצור תכשיטים עוצמתיים שיכולים לשמש גם כמיכל לכל פיצ'קע קטן שתרצו – מבוקה שלם, דרך מפתחות, נייד וכל דבר שמוסיף אמירה משלכם לאניצ'ה. ואגב, מי שלא יספיק לתפוס אותה בשנקר – מוזמן לתפוס קוויקי לגלריית Marzee שבהולנד, שם תציג מאיה את הפרוייקט המקורי והייחודי כחלק מתערוכת בוגרים עולמית (21.8-30.10).
פרטיםinfo.mayashoshan@gmail.com (אתר יעלה בקרוב)

 

טבע ודומם. התכשיטים של מאיה שושן

טבע ודומם. התכשיטים נוספים של מאיה שושן

 

 

 

 

#3

ואתם ארוזים. איריס זיבנברג

ואתם ארוזים. המזוודה של איריס זיבנברג


שם הבוגרת – איריס זיבנברג

שם המחלקה- עיצוב תעשייתי
העבודה – ה"מזוודה" המודרנית שעיצבה איריס מזכירה במבט ראשון תיבות מסע גדולות של תחילת ימי הנדידה האנושית. אולם בתוך מזוודת הרהיט היפה הזו, שעשויה פלסטיק בחיפוי בד פנימי – תמצאו מדפונים קטנים, מחיצות שתי וערב, תאים ודלתות שיכולים להכיל ולשמור על הנעליים שלכם, החליפות, המצלמה ולמעשה חצי בית שאפשר לנייד לחופשה הבאה, ללא פגע. אבל מבחינת המעצבת, אין שום מניעה להשאירה פתוחה כך בחדר השינה המנימליטסטי שלכם ולתת לה לשמש כארון נייד לכל עניין – מספרים ועד עציצים.
פרטיםאתר המעצבת

 

 

 

#4

אוטוטו בארון שלנו. הקולקצייה של ברית שקד

אוטוטו בארון שלנו. הקולקצייה של ברית שקד


שם הבוגרת – ברית שקד

שם המחלקה – עיצוב טקסטיל
העבודה – קולקציית בגדי ילדים על בסיס הבד ששקד חוקרת עוד מתחילת דרכה – דנים. כל פריט שיצרה, מצליח לשלב בין בד ג'ינס לטקסטילים צבעוניים, והופך את האאוטפיט למפתיע וייחודי בנוף המקומי. בואו נגיד, לא משהו שרואים כל יום ב-H&M. כחלק מפיתוח הקולקציה עיצבה ברית אוברולים, חולצות, מכנסי ג'ינס קצרים, חולצות מכופתרות, שמלה ואפילו ווסט מגניב מאוד. חפשו את זנב הנמר המשולב בגופיית רשת ותבינו למה ברור לנו שעוד יחטפו אותה לאיזה
לייבל סקנדינבי. מילה.
פרטים – אתר המעצבת, או באינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה