31 ביולי, 2016

מתחת לפני השטח

חושבים שחם לכם מספיק? חכו שתפשפשו באוסף הלנז'ריי החלומי שקיבצנו פה, מהחזיה הכי תומכת ועד הקומבינזון איתו אנחנו פותחים את הדלת לטכנאי של יס. דמיינו את זה

אם היינו רוצים להחריד אתכם, היינו כבר מזמן מסתובבים כל היום עם האאוטפיט שבאמת הולם את מה שקורה בחוץ: תחתונים וגופיה. גג. בעולם אידיאלי, זה לגמרי אמור לעבור כלבוש לגיטימי לכל ישיבת צוות (מה שמותר במציצים, מותר גם פה, אוקי ברוריה? אל תיתממי).

ובכן, עד שייעשה תיקון עולם בנושא (או עד שנרד למידה 75B), אנחנו משאירים אתכם אם מקבץ פריטי הלבשה תחתונה, ועם האופציה לפנטז שככה בדיוק, אבל בדיוק, אנחנו נראים מתחת לטי שירט המיוזע. אז שנעבור למשהו נוח יותר?

#1

ג'ל שעושה את כל ההבדל. חזיה תומכת של BodyForm

ג'ל שעושה את כל ההבדל. חזיה תומכת של Body Form

מה – חזיית דאבל פוש, עם ריפוד במילוי ג'ל שמעצבת את החזה ומעניקה תמיכה ונוחות, ובעיקר – מראה סקסי ונכון לכל מבנה גוף. קיימת בצבע-גוף, שחור או לבן וכולה עשויה תחרה עדינה ומיוחדת. גם היא מהלייבל הישראלי הוותיק של Body Form, חברה עם ניסיון של 50 שנה, שעברה מדור לדור, ומציעה הלבשה תחתונה שמתאימה בדיוק לכאן ועכשיו – מחזיות פוש-אפ חכמות, תחתונים מחטבים מעולים, חזיות להנקה ועוד, במידות A ועד G, והכל מבדים טבעיים, נעימים ונושמים. תודה לכם על כל זה.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-169.90 ש"ח, מחנות המותג Body Form

 

#2

מוכנה למרתון "האמזונס" שמלת קומבינזון ANN של Petit Pois

את הכי עייפה כשנוח לך. שמלת קומבינזון ANN של Petit Pois

מה – קומבינזון בעבודת יד של המותג המקומי Petit Pois, שמשחק תמיד בין הלבשה תחתונה לעליונה, והכל פשוט מהמם ומושקע. את הקומבינזון היפהפה הזה אפשר למשל ללבוש כתחתית או כשמלה המרכזית לאירוע קיצי וקליל (כך תעשו רייצ'ל מ"חברים"). המחשוף העמוק הקדמי מחמיא לקווי החזה, והכתפיות הדקות עושות רק טוב לאזור הצוואר. עם עיטורי 3 תחרות צרפתיות, סאטן גמיש ורך המחליק את הקימורים ומחשוף גב עמוק תואם – מדובר בפיס עשיר וייחודי שגורם להתרגש.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-380 ש"ח (one size, מתאים למידות 36 עד 42), מחנות המותג Petit Pois

 

 

#3

 

סבתא סטייל. תחתוני רטרו של JUL

סבתא סטייל. תחתוני רטרו של JUL

מה – תראו איזה קטע מדליק יצרה יוליה גסין, למותג שלה Jul: סדרת תחתוני "סבתא" באווירת רטרו, בצבעים מגניבים וגזרה גבוהה ומחטבת, שמחמיאים לגוף ויושבים בלי להציק. קיימים מספר צבעים והדפסים, וכולם עוצבו בעבודת יד מטריקו ויסקוזה נעים ובגימור גומי שנתפר ברמה הגבוהה ביותר, ונועדו להחזיק שנים רבות.
כמה ומאיפה – 70 ש"ח, מחנות המעצבת JUL

 

#4

מוכנה להחליף איתנו בטן? בגד גוף חצי-חצי של "גנדורה"

מוכנה להחליף איתנו בטן? בגד גוף חצי-חצי של "גנדורה"

מה – הכירו את אחד הדובדבנים הראשונים של שיצרו את קולקציית Gandourah Skin, המותג המקסים של בית האופנה "גנדורה" ממושב בית חרות. והוא עדכני וסקסי כאילו נולד אתמול: בגד הגוף הזה משלב בין גופיית כותנה לבטנה מחטבת, עוטף ושומר על קווי הגוף מתחת לבגדים, ומהווה פתרון מושלם לשמלות שקופות או חולצות דקיקות. ואגב, הודות לבטנה האטומה, אין שום בעיה גם לפתוח ככה את הדלת לחלבן. קיים במגוון רחב של צבעים ושילובים.
כמה ומאיפה – 289 ש"ח, מחנות המותג "גנדורה"

 

#5

עד מתי הוויאנאס 16'? גרביים מגניבים מהבוטיק של תמר בר

עד מתי הוויאנאס 16'? גרביים מגניבים מהבוטיק של תמר בר

מה – ואם כבר עוברים למשהו נוח, אנחנו לא יכולים לחכות כבר להיפרד לשלום מההוויאנאס המרוטות ולחזור למגירת הגרביים שלנו. ועל אחת כמה וכמה, כשהיא תכלול זוג מהמם כזה עם גריד משבצות וזוג אגסים, מתוך סדרה שלמה של גרביים איכותיים בהדפסים הכי משמחים שראינו. מתי יוצא אוקטובר השנה?
כמה ומאיפה – 35 ש"ח, מהחנות של תמר בר

 

 

#6

זה אתה, השליח של דומינוס? קומבינזון מחוייט של גלית בכור

זה אתה, השליח של דומינוס? קומבינזון מחוייט של גלית בכור

מה – שמלת קומבניזון עדינה ומדויקת, בגזרת V, של המעצבת גלית בכור, שיכולה לשמש כתחתית או שמלת קיץ ביתית ויפה. ובחורף – זו השכבה ששווה ללבוש מתחת לכל השאר. תתחילו להתחמם.
כמה ומאיפה – 299 ש"ח (נותרו במידות 38-40, בגוון סגלגל), מחנות המעצבת

 

#7

התגעגענו לאיכות. תחתוני מרקס אנד ספנסר בישראל

התגעגענו לאיכות. תחתוני מרקס אנד ספנסר בישראל

מה – מי שלא זכתה לקנות במשביר לפני עשרים שנה, תחתונים של "מרקס אנד ספנסר", הלייבל הבריטי המשובח שהגיח לכאן לרגע, יכולה לעשות את זה ממש כעת: בוטיק "בודואר" של אירינה לוין, דואג להטיס עד לכאן בהזמנה אישית, פריטי לנז'ריי יפים ואיכותיים של MARKS & SPENCER, כמו למשל תחתונים בגזרת מכנסונים שיושבים על הירכיים בקו רגל נמוך. גם הם חלק מסדרת דגמי וינטג' שעוצבו בשיתוף עם הדוגמנית רוזי הנטינגטון-וויטלי. שתדעו.
כמה ומאיפה – 119 ש"ח (בהזמנה אישית למידה 48), מבוטיק בודואר

 

 

#8

 

איטס גטינג הוט אין היר. סט קומבינזון וחוטיני של No Angels

איטס גטינג הוט אין היר. סט קומבינזון וחוטיני של No Angels

מה – טייק אה לוק: סט של קומבניזון סקסי וחוטיני תואם מסאטן ותחרה בצבע קרמל בהיר שתפסנו בבוטיק המפתה NO ANGELS, גורם לנו להבין שפספסנו משהו בליל האירוסין. עםתחרה בגב, וכתפיות מתכווננות, מובטח לנו ערב מסעיר (מול מרתון הפוליאקובים כמובן).
כמה ומאיפה – עכשיו ב-215 ש"ח (לסט תואם), מבוטיק No Angels

 

#9

יושב עליך פיקס. סט במדידה אישית של שנטל פריז ל-ג'ק קובה

יושב עליך פיקס. סט במדידה אישית של שנטל פריז ל-ג'ק קובה

מה – סט של חזיה ותחתונים מקסימים של המותג הפריזאי מכולם – שנטל, שיכולים לשבת על כל אחת פיקס ולהרים את הדורש הרמה, הודות לשירות מדידה מקצועי שמעניק הצוות של "ג'ק קובה": רזי מקצועי ה-Fitting שפותחו ב-Chantelle Paris, הועברו הלאה לרשת המקומית, שמקיימת מדי פעם אירועי מדידה, עם דגש על התאמה למבנה גוף, צרכים, טעם אישי והטרנדים הנכונים. כך תגלי אם את אמורה לקנות גזרה פתוחה, גזרת טי, פוש אפ או בכלל מינימייזר. מהכתפיות ועד בית השחי – הצוות לא יוציא אותך פחות ממלאכית ויקטוריה סיקרט.
כמה ומאיפה – חזיה – 699 ש"ח, תחתונים – 229 ש"ח, להשיג ב-34 חנויות ג'ק קובה, טל': 03.5599971

 

 

#10

מחכה לטכנאי של יס. חזיית אוולין וחצי-קומבינזון ג'ולייט-וינטג', של גרטרוד

מחכה לטכנאי של טורנדו. חזיית אוולין וחצי-קומבינזון ג'ולייט-וינטג', של גרטרוד

מה – ונסיים עם הבית שלימד אותנו להגיד קומבינזונים (ולא כותונת) – Gertrud: כדי להיזכר קצת בתחילת דרכו של המותג הוותיק, הושקה ברשת האופנה המתוקה הזו, קולקציית לנז'ריי אינטימית, שנותנת את הטון לכל מה שיתלבש מעליה. יש כאן דגמי "Second skin", מבד דקיק, כמו חזיה מדויקת עם ובלי ברזלים, תחתונים מחמיאים, גופיות בסיס ועוד. אבל אנחנו פה בשביל חצי-קומבינזון בגוון ניוד שמספק שכבה נוספת לשמלות שקופות, או סתם מציץ מתחת לחצאית, מבלי להיצמד לגוף (בתמונה). מי שהולכת עד הסוף – תמצא כאן גם קו שכולו תחרה רומנטית עם פריטים כמו בוסטייה, בגד גוף שלם, חזיות עדינות ועוד. וכמו תמיד – הכל נתפר ומעוצב כאן, בשכר הוגן.
כמה ומאיפה – טווח מחירי קוקלציית הלנז'ריי – 100-400 ש"ח, להשיג בכל סניפי Gertrud

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה