24 בפברואר, 2013

משלוח מנות יומיומי

שנה חיכינו לרגע הזה: מסעדת ומעדניית Delicatessen השיקה שירות משלוחים חדש. היכנו לביאת השליח

כולם יודעים מהי ההחלטה הכי חשובה ביום, נכון? מה ואיפה אוכלים צהריים. קל יותר להרכיב ממשלה, מאשר לרַצות את כל הפרלמנט שלנו: יש את זה שחייב לנשנש ביס מכולם כי המנות קטנות לו, יש את זו שצריכה לצאת בשתיים אז שיגיעו מהר, יש את ההיא בדיאטה אז שיהיה לייט ולא סושי; וכמובן – משתלם (אבל כמה פלאפל אפשר לאכול?). די, מחר מביאים מהבית. נמאסתם נודניקים.

ופתאום, רגע לפני שטרפנו את הלואיזה שנשארה בתה, קיבלנו מייל שענה על כל הדרישות – "דליקטסן משיקים שירות משלוחים חדש". בינגו. נתחיל מהסוף: הזמנו משם השבוע כל יום מנה אחרת, נשבעים (רוני קובן, מחפש ע. תחקיר?), ורק קיווינו שזה לא ייגמר. למי שלא מכיר, המעדנייה-חנות-ומעליה-מסעדה-מהממת Delicatessen, שנראית כאילו הנחיתו אותה קומפלט מחו"ל, נפתחה לפני שנה בת"א ומיד יישרה קו עם הסטנדרטים הגבוהים של אחיה הגדולים למשפחת רותי ומתי ברודו ("קופיבר", "בראסרי", "הוטל מונטיפיורי", ועוד). בעקבות תחנונים מהלקוחות, שעד כה היו צריכים להגיע למקום כדי ליהנות מבישולי המעדנייה (או לקחת טייקאווי) – הוחלט להוסיף שירות משלוחים מושקע ואדיב להפליא. התפריט מציע ארוחות דֶלי שלמות של מנה עיקרית (העוף בקארי ירוק מעולה!) עם ראשונה (החל מהרינג על תפו"א ועד כבד קצוץ עם חזרת); או סנדביצ'ים משביעים שמגיעים עם פרי בצד (לייק), סלטים נדיבים, וקינוחים מטריפים (מילפוי מישהו?). הכול נשלח ארוז למשעי בחבקים צהובים יפים עם מדבקות ברורות של מה בכל מגש, בשעה מוקדמת (רעבים כבר ב-11:00? אתם לא לבד), ללא דמי משלוח ומהר מהמצופה. אבל הכי שוס, אתם לא מאמינים, כמו כל משלוח מנות שמכבד את עצמו, בכל שקית חיכתה לנו הפתעה קטנה לקינוח מהתופינים שבחנות (ובכל פעם – אחת שונה). חבר'ה, קניתם אותנו.

מהיום, אתם מוזמנים להתקשר (או לשלוח מייל) ולקבל עד אליכם משלוח מנות משמח, טעים ומוקפד, כמו שרק הברודואים יודעים. וכן יוסי, אפשר בלי בצל, ניג'ס.

שירות המשלוחים של Delicatessen– ראשון-חמישי, 11:30-16:00, מינימום הזמנה 50 ש"ח (אין דמי משלוח). בינתיים לאזור חלוקה מוגבל בתל אביב.
לתפריט המשלוחים – היכנסו לאתר, או לדף הפייסבוק. טל':  03-9681010, יהודה הלוי 79-81, תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה