08 בנובמבר, 2009

משהו לשתות

החלטנו להעניק לגוף שלנו קצת תשומת לב ונתנו לו להתענג על בקבוק מיץ אלוורה אורגני שהגיע אלינו מה-UK והתגלה כקריר, מרענן ומעניק באופן כללי הרגשה נפלאה. הכי מלכת אנגליה שאפשר

בזמן האחרון הגוף שלנו לא מפסיק לדבר: או שכואב לנו משהו או שמגרד לנו משהו או שניהם. רוב הזמן – שניהם. כל יומיים אנחנו עושים לעצמנו שיחת משמעת חריפה שבסופה אנחנו מחליטים להתחיל לאכול כמו נורמליים (ולא, 300 גר' אנטרקוט בחצות זאת לא מנת חלבונים מומלצת), להתחיל לעשות ספורט (ולא, לשלוח מייל זה לא פעילות אירובית) ובכלל, לתת קצת תשומת לב לכל מה שקשור במכונה שנושאת בקרבה את הנפש הרכה שלנו.

ובינתיים, בזמן שהתבכיינו, בשורה מרעישה הגיעה מאנגליה: מיץ אלוורה אורגני. מדובר במשקה יוקרתי (ויקר) של חברת pukka המבוסס על תורת האירוודה, שהתגלה כקריר, מרענן ונטול טעם לוואי מכל סוג שהוא. חברה אמרה לנו שמעבר לכל זה הוא גם נחשב למגה בריאותי והחלטנו להתמיד: שתינו אותו כל בוקר וראו איזה קסם, מכל עבר החלו לזרום המחמאות (מאנשים שלא צריכים מאתנו כלום, נשבעים) וההרגשה הכללית השתפרה פלאים. קראנו קצת על משקה הקוסמים הזה וגילינו שהוא מיוצר רק מהג'ל הפנימי של עלי הצמח, שם מצוי סוד הכוח.

תראו, יכול להיות שהשיפור חל כתוצאה מגורמים אחרים שהתערבו בניסוי ואולי לעולם נדע. אבל מה שבטוח – היה לנו טעים והבקבוק הורס. יותר מזה זה כבר ממש לצאת גרידים.

מיץ אלוורה אורגני –  159 ש"ח (לליטר)
להשיג בחכמת האדמה (קינג ג'ורג' 74, תל אביב), אניס (דיזנגוף סנטר, תל אביב) וברשימת חנויות נוספות באתר – www.greenmarks.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה