22 באוגוסט, 2010

מרמלדה מאניה

משחק הנעליים הגדול של מרמלדה יוצא היום לדרך - ולכם יש סיכוי לא רע לקחת הביתה זוג נעלי Miu Miu חלומיות מתנה מאיתנו (תזכירו לנו שוב של מי היה הרעיון הזה?)

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שחוזר על עצמו בלא מעט סרטים מגניבים: פתאום, באמצע שטף האירועים, הגיבור מישיר מבט למצלמה ומתחיל לדבר אל הצופים. אז תרשו לנו לשחק אותה טרנטינו ליום אחד, והפעם, במקום לספר לכם על משהו כייפי שאיתרנו בסביבה – לחשוף בפניכם את העלילה שכתבנו עבורכם בחודשים האחרונים. ערבבנו לתוכה מקורות השראה כמו "סקס והעיר הגדולה", "אינדיאנה ג'ונס והתיבה האבודה", הוספנו קמצוץ "קלולס", ומה קיבלנו? מרמלדה-מאניה.

"מרמלדה מאניה" הוא המשחק שננהל בעמוד הפייסבוק שלנו בעשרת הימים הקרובים. הוא נולד כי רצינו לעשות איתכם כיף – הקוראים והגולשים שלנו, כי רצינו להוציא קצת את האף מהמשרד, ויותר מהכל: כי רצינו לחלק לכם את האוצר הכי שווה שיכולנו לחשוב עליו. וכמו שאתם כבר מכירים אותנו מהפינה הקבועה של צילומי הנעליים שמתפרסמת בכל יום בניוזלטר שלנו, "יציבה טובה", היה רק פרס אחד שענה להגדרה הזו: זוג נעליים מושלמות של Miu-Miu (בתמונה), המותג האיטלקי מבית פראדה שמופיע לנו בחלומות פעמיים בשבוע. אם לא די בטירוף הזה, נציין שהזוג הוא מקולקציית החורף החדשה של המותג, וששלפנו אותו בידיים רועדות מהחנות הנוצצת "הלגה עיצובים" בכיכר המדינה.

אז איך לעזאזל שמים את הידיים על זוג הנעליים המשגע הזה? אכן שאלה מעולה. התשובה פשוטה: החל מהיום, נפרסם רמז יומי בשעה 12:00 בעמוד הפייסבוק שלנו, שיחשוף בפניכם טפח קטנטן מהמקום שבו יוטמן האוצר. אחרי עשרה ימים של רמזים, כשכבר אספתם ופיצחתם את כל חלקי הפאזל, תוכלו להגיע למקום שבו נראה לכם שהטמנו את האוצר – ואם תהיו מהירים מספיק, והראשונים להגיע – תקחו הביתה את זוג נעלי הסינדרלה שהכינו עבורכם המעצבים של מיו-מיו.

אנחנו כבר בהתרגשות לא קטנה מכל ה"חפש את המטמון" הזה, וחושבים שזה עומד להיות כיף לא רגיל. הצטרפו אלינו לחגיגה: היכנסו עכשיו לעמוד הפייסבוק שלנו, לחצו על "Like" (או "אהבתי") כדי שתוכלו להשתתף במשחק ולקבל את כל הרמזים, ותתחילו להתכונן ללילות מלאי חלומות אודות זוג נעלי המיו-מיו שלכם.

משחק הנעליים הגדול של מרמלדה – הוראות למציאת הרמזים והנעליים יעלו בכל יום בשעה 12:00 בעמוד הפייסבוק שלנו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה