14 בינואר, 2014

ערב חורפי בבית

בלוג מאויר שמתעד את הקור בשיקאגו, סדרה מהוללת שחוזרת ממש היום עם עונה שנייה ואלבום דרמטי של קייט בוש - ערכת חורף מושלמת

בזמן שבחוף המזרחי של ארצות הברית עוד מתאוששים מהסופה "הרקולס" שהשתוללה ועשתה שמות, אנחנו במזרח התיכון נהנים מהחורף המשזף שלנו. תכל'ס, אין לנו על מה להתלונן, יש לנו חורף מושלם מקטלוג, וכשאנחנו חוזרים לנו בערב מהעבודה ובחוץ קצת חשוך וסגרירי, אנחנו הכי מאושרים. הנה שלוש המלצות רותחות וחורפיות. נא לקרוא בעיון:

1. בלוג – Chicago for Dummies של המאיירת ענת ספרי. מדובר בבלוג פייסבוקי מאויר ומקסים העוסק בחוויותיה של ספרי שעברה עם בעלה, לפני מספר חודשים, להתגורר בשיקאגו. הבלוג ההומוריסטי מספר על המעבר לארצות הברית בכלל, שיקאגו בפרט, הקור העז השורר שם ברגעים אלה ממש, ואיך מתמודדים עם כל זה. הבלוג – Chicago for Dummies, לפרוטפוליו של ענת ספרי

2. אלבום – 50 Words For Snow של קייט בוש

עושים מלאכים בשלג. האלבום 50 Words for Snow של קייט בוש

האלבום האחרון של בוש (שיצא ב-2011 אומנם), נכנס למקום הראשון בפלייליסט שלנו דווקא בחורף הזה. האלבום עם השם הכל כך חורפי – "50 מילים בשביל שלג" (בתרגום חופשי) – של בוש מלכת הדרמה התיאטרלית, עם הקול הגבוה, הנוגה והמלנכולי, הוא בשבילנו מה שהופך את החורף לכל כך קסום ומוגדר. למי יש סבלנות לבלדות איטיות ומרגשות כשבחוץ 35 מעלות? ובינתיים, הנה שיר הנושא מהאלבום, עם הקליפ שירעיד לכם את חדרי הלב.

3. "הגשר", עונה שניה

מקפיאים לנו את הדם. גיבורי "הגשר"

הגשר או Bron  (בשם המקור שלה), סדרת הדרמה – מתח זוכת הפרסים, תוצר הקו פרודוקציה השוודית – דנית, חוזרת סוף סוף בעונה שנייה! הסדרה מתמקדת בצמד הבלשים סאגה נורן (השוודית האוטיסטית) ומרטין רואד (הדני המסוקס), שנאלצים לחבור יחד כדי לפתור פשעים המתרחשים בשתי המדינות הנורדיות. אמרתם סקנדינביה, אמרתם אפלוליות, זרות, מיסתורין ובמילה אחת – חורף! למנויי הוט החל מה-14.1, בחינם ב-HOT VOD.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה