14 בספטמבר, 2011

מפריחים את השממה

המצעים הצבעוניים של KAS מכניסים שמחת חיים חדשה שלא נרשמה בחדר השינה כבר זמן רב

אם יש משהו שמטריף אותנו, אלה מצעים ישנים ומרוטים. למזלנו כבר שנים אפשר להשיג בארץ מצעים איכותיים, מפנקים ומלטפים – רובם בעיצוב שסבתנו המנוחה הייתה חוגגת עליו. כמה קשה זה יכול להיות – אנחנו חושבים ביאוש, בעודנו סורקים את מדפי המבצעים ברשתות השונות – לעצב מצעים מדליקים, מלאי שמחת חיים, שיעשו לנו את היום ויעוררו לנו את הלילה? בינואר האחרון, ממש כאן, סיפרנו לכם על הכרבוליות המפנקות של KAS האוסטרלית. מסתבר של-KAS (הקרויה על שם צמד בעליה, המעצבים קארן וסטיב) יש קולקציות מצעים משגעות, סופר-צבעוניות, מעוטרות ברקמות ושופעות קסם. מיקי קידר ורעות נחושתן, בוגרי שנקר שמעצבים ומשווקים בעצמם אריגים ובדי ריפוד שהם מייצרים בחו"ל, החלו לייבא לארץ בלעדית את קולקציות המצעים של KAS, והקימו אתר שמאפשר לרכוש את הפינוק האוסטרלי ישירות באינטרנט.

את ההחלטה לייבא את KAS מאוסטרליה לצפון הנגב קיבלו רעות ומיקי, המתגוררים בקיבוץ רעים, אחרי שתַלו מצעים על חבל שמתחו בין שני עצים בחצר, הזמינו את חברי הקיבוץ להתרשם וכרעו תחת נטל ההזמנות הנלהבות. גם אנחנו לא יכולנו להתאפק, ונסענו לאחד מסניפי "עמינח סנטר" (שגם אצלם אפשר לרכוש את המצעים), רק כדי למשש. הסתובבנו בין המיטות הזוגיות, מלטפים ציפיות וחומדים סדינים של המותג שנמכר, בין השאר, גם ברשת האמריקאית הוותיקה Bed, Bath & Beyond. התאהבנו מיד בשני דגמים צבעוניים במיוחד ("אזוקי" ו'"רושני", אם אתם מתעקשים), והחלטנו סופית מה לבקש לראש השנה מהדודה האמידה (היחידה, למרבה הצער) שיש לנו. מאחר שהיא מטיפה מאז ומתמיד להפרחת הנגב, יש לה הזדמנות נפלאה לעשות זאת תוך טיפוח חיי הלילה שלנו. שנה טובה, דודה. בן גוריון היה גאה בך.

סט מצעים זוגי של "קאס" – 298-790 ש"ח. מכירת חג מיוחדת תתקיים בקיבוץ רעים בשבת הקרובה, 17/9/11, עם יינות בוטיק, גבינות צאן, מוסיקה ומחירים מיוחדים.
לפרטים ולרכישה באתר – www.kas.co.il, טל': 08-9940406.
להשיג גם ברשת עמינח סנטר וברשימת החנויות הבאות

 

סתם זרקנו כמה כריות נוי. המצעים של KAS אוסטרליה

 

 

מכניס לאמביאנס חדש. סט זוגי של KAS אוסטרליה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה