28 ביולי, 2014

מעשיה שהיתה כך היתה

במקום לחכות לבריתה – למה שלא תזמינו את הקינוחים השווים של קייטרינג "מעשייה" עד אליכם הביתה? נשנשו כאילו הרגע התחתנתם

זוג חברים חכמים שלנו, שנישאו לפני כמה שנים, עשו בזמנו את הצעד הכי מטריח והרכיבו לעצמם חתונת "עשה זאת בעצמך": מצאו קרחת יער בחורשה יפה, הקימו חופה, קישטו בפרחים, בנו משטח לריקודים, הזמינו שירותים ממוזגים ויצרו במו ידיהם את אחד האירועים הנעימים והשמחים שיצא לנו להתארח בהם. רק את הקטע של הקייטרינג הם השאירו למומחים, שעד היום נשאר לנו ממנו טעם של עוד (וכרטיס ביקור בארנק, למקרה שנצטרך).

מאז אמנם חלפו שנים, והתחלף גם הלוגו, אבל השם "מעשייה", השף הראשי חיים סבג והרמה הגבוהה שהוא מציע – הדוגלת בבישול עילי, טרי, שנחתך מולכם במקום ונשאר יצירתי ושופע – נשארה ואף שוכללה: מהיום, ובמקום לחכות לפגוש אותם באירוע, סבג והקונדיטורית הראשית איילת כהן, החליטו לזרוק אלינו את הכדור (שוקולד) ויצרו קופסת ממתקים שנוכל להזמין עד הבית, גם אם אין לנו בריתה באופק. אחרי שהבינו את פוטנציאל הקינוחים המעלפים שלהם, שכל האורחים רק מחכים לזלול על הרחבה, פיתחו במשך שנה במעשייה ליין של תופינים קטנים בעבודת יד, מחומרי גלם מקומיים, טבעיים ומפתיעים למדי, ללא חומר משמר או צבעי מאכל, ובאווירת ממתקים של פעם. כך למשל, זללנו מהקופסה שברי קרמל עם שקדים שלמים, כדורי טחינה וסילאן מצופים קוקוס קלוי (טבעוני וטעים!), מרציפן דובדבנים (ויש גם משמשים), מרמלדת פסיפלורה, רחת לוקום משובץ עלי ורדים, טופי פיסטוק (מעולה!), טראפלס שוקולד קפה והל, דפי שוקולד לבן עם תבלינים (ציפורן, הל, קינמון ופלפל אנגלי), ועוד מיני מגדנות שחבל לכם.

נגיד את זה ככה: לראשונה כל אחד בחבורה הבעייתית שלנו – החל מזה שמנסה לשמור, דרך הטבעונית ועד זו שאסור לה חלב – חיסלו את הכל בלי בעיה, תוך המהום: "יואו! מאיפה זה? נשאר עוד?". אם מתחשק לכם להרגיש לרגע כמו בחלק הכי שווה של כל אירוע (או שכבר התחלתם לתכנן מה תתנו מתנה בחג הבא לכל משפחה) – נדמה לנו שכך מתחילה המעשיה.

מארז ממתקים בעבודת יד של קייטרינג מעשייה – 90 ש"ח (נמכר בהזמנה של 5 יח' ומעלה, יש לאפשר שבועיים מראש, ניתן להזמין גם כקינוח באירוע של הקייטרינג).
לפרטים והזמנות – "מעשייה – מטבח שף מקומי" בפייסבוק או ב- www.maasia.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה