15 באוקטובר, 2009

מעשה בכסא

פרוייקט שוק הפשפשים שיזמה דנה הדהים אותנו מכמה בחינות: תמורת מחיר סביר לגמרי שתציעו במכירה פומבית וירטואלית, תוכלו לקבל גם רהיט משוחזר וגם לתרום לאגודה שעושה רק טוב

אם גם לכם יש חולשה מיוחדת לרהיטים ולאנשים עם סיפור – שימו לב לפגישה שעשתה לנו את היום: פגשנו כסא נדנדה שמאחוריו סיפור מקסים כל כך, עד שהיינו מוכרחים לשבת. מסתבר שהכסא הזה עמד לסיים את חייו במצב רעוע למדי בשוק הפשפשים היפואי, עד שהופיעה דנה ישראלי – מעצבת גרפית, צלמת ובלוגרית שאחראית לבלוג "דנדושה76", שרץ במרחב הווירטואלי כבר כחצי שנה. במחיר מגוחך (80 ש"ח) רכשה דנה את הכסא, שיפצה ועיצבה אותו בשיא הכשרון והטעם הטוב ובהרבה מאד הנאה, תיעדה את שלבי העבודה, וכשניצב מולה כסא הנדנדה המשגע שיצרה במו ידיה, סיכמה את ההוצאות (190 ש"ח, כולל החומרים) ותמחרה את היצירה במחיר ההתחלתי הזעום: 290 ש"ח.

מכאן ואילך פתחה דנה במכירה פומבית וירטואלית, שמזמינה את הגולשים להציע הצעות לרכישת הכסא עד ליום ראשון הקרוב. כרגע כבר הוצעו עבורו 750 ש"ח, ועוד היד נטויה. את המחיר הגבוה ביותר שתקבל מתחייבת דנה להעביר, אחרי ניכוי הוצאות חומרי הגלם בלבד, לאגודת "חברים לרפואה", עבור נערה בשם רותם שחלתה בסרטן. זו הפעם השלישית שדנה מריצה את "פרוייקט שוק הפשפשים" שיזמה, ובכל פעם היא מוכרת את הרהיט המשופץ במחיר הגבוה ביותר המוצע עבורו, לטובתו של אדם או גוף הזקוקים לכסף. "למה אני עושה את זה?", היא כותבת בבלוג שלה, ומיד עונה: "חוצמזה שזה פרוייקט מגניב בעיניי, זה משלב את הרצון שלי לקנות עוד ועוד פריטים שאין לי מקום אליהם בבית, את האהבה שלי לשיפוץ רהיטים ועיצוב בכלל, והחשוב מכל: את הרצון לצאת מהקופסא מדי פעם ולעשות משהו טוב בשביל מישהו אחר שצריך את זה". אין מילים.

רהיטים משופצים במכירה פומבית – הצעות ניתן לשלוח למייל danaisr76@gmail.com (אחת לחודש וחצי יוצע רהיט נוסף למכירה במסגרת הפרוייקט)
לפרטים נוספים – בלוג "פרוייקט שוק הפשפשים": http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1560038&passok=yes

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה