19 במאי, 2013

מנשנשים בשדרה

קיוסק-קפה קטן ואסתטי בשדרות בן-ציון, מסתמן כבעל פוטנציאל להפוך לקפה הבית הקבוע שלנו. בוא רקסי יוצאים, אבא רעב

כולם יודעים שאת הדברים הכי טובים מגלים במקרה. חייבים פעם לברר מה הסטטיסטיקה לגבי זוגות שהתאהבו בפקק או סטארטפים שנולדו במעלית תקועה. ככה יצא שטיול סתמי ללא מטרה (מקדם-רעב מס' 1) הוביל אותנו במקרה לקיוסק-קפה קטן שטרם ניסינו (למרות שכבר שנה מפצירים בנו חברים שגרים בשכונה), ומסתמן מאז להפוך לבית השני שלנו. תרתיחו מים, אנחנו בדרך.

"קפה הבימה", הממוקם במעלה שד' בן ציון בתל אביב, משקיף כבר שנה פלוס על תיאטרון וכיכר הבימה המשופצים, ומציע ויטרינה מפתיעה שקשה לעמוד בפניה. אז שבו באמת על אחד הספסלים בשדרה והתחילו להתלבט: יש טוסטים צרפתיים, סנדביצ'ים טריים עם ממרחים ביתיים, סלטים ענקיים, מאפים מתוקים, עוגיות ובריושים, מיצים סחוטים ומבוקבקים במקום (!), קפה שנטחן כאן בצורה מיוחדת במרקם של חליטה, ואפילו זרי פרחים יפים שאפשר לקנות הביתה בימי שישי. הכי אווירת פריז שאפשר. 20 וכמה הסנדביצ'ים הטריים (שנעטפים כמו מתנה בנייר פרגמנט וחוט שפגט), נולדים מלחמים שנבחרו בקפידה ולוקטו בלא פחות מ-10 מאפיות שונות (כמו לחם נלסון הממכר מ-"לחמנינה"), וכולם יגיעו עד אליכם לספסל הודות לשיטת הלבבות הנהוגה במקום: הזמינו מהקיוסק, קבלו לב מעץ חרוט עם הסלוגן של הקפה (we like you too), התיישבו בשדרה והמלצרים החמודים כבר ימצאו אתכם, יגישו קנקן מים עם נענע בלי שתבקשו, וימירו את הלב ב-טוסט אנשובי עם לבבות ארטישוק ומוצרלה, למשל. אנחנו הלכנו על "נלסון" עם טונה המוכנה כאן בוקר-בוקר וממרח אבוקדו ביתי; וגם סנדביץ' עוף בקארי עם חמוציות, סלרי ובצל ירוק; מוזלי פירות טריים, שלושה בקבוקי מיץ טבעי ושלוש אצבעות פילו "לאון" (עם חלבה, שוקולד ותפוחים). יאמי אפילו לא מתחיל לתאר את זה.

בערב, התפריט מתחדש עם מיני קרואסונים ובגטונים ממולאים או פוקאצ'ות חמות, ולאורך כל היום מקבלים גם ההולכים על ארבע יחס מועדף. בקיצור, לפני  / אחרי הצגה, ברמזור אדום או בסיבוב הבא עם רקסי – נפגשים בשדרה ומדמיינים שאנחנו באליזה. אלמגור, מה להביא לך?

"קפה הבימה" – קפה ומאפה 20-23 ש"ח, כריכי בוקר קטנים 23-25 ש"ח, כריכי צהריים וערב 30-36 ש"ח, טוסטים 18-32 ש"ח.
שד' בן ציון 31 תל אביב, שעות פתיחה בעמוד הפייסבוק.

 

 

אהבה מעבר לפינה. קפה הבימה

 

לזלול או לא לזלול? קפה הבימה




נותנים את הלב. הלבבות של קפה הבימה



 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה