12 במרץ, 2015

מי מפחד מליל הסדר?

סייל פסח MADNESS השנתי של מרמלדה מרקט מתחולל מהבוקר בין המדפים, ואנחנו כבר מעכשיו מוחקים משימות מהליסט החגיגי שלנו. נתראה בקופה המהירה

בואו נשחק משחק אסוציאציות קצר – אנחנו אומרים מילה, נגיד "פסח", ואתם אומרים את הדבר הראשון שעובר לכם בראש. נניח "חותנת". "כבד עוף". "מתנות לאחיינים". "רסקיו". "היפר ונטילציה". "אולי השנה נוותר?" "יש עוד אול-אינקלודד לאנטליה?". לא יודעים, זה מה שעלה לנו.

כדי להוריד קצת את מפלס הלחץ, הנה המשאף הקטן שלנו: החלטנו להתחיל מהיום למחוק מטלות מעיקות כמו "שמלה לקטנה", "מכנסיים לגדול" או "קולפן לכרפס", ולסיים עם כל זה בלי לזוז מהדסק או מסייל פסח MADNESS השנתי שהתחיל הבוקר במרמלדה מרקט!

זה אומר בכל השעות הקטנות של הלילה האחרון, גמדים טובים מחנויות המרקט החלו לסדר על המדף מוצרים מיוחדים לחג, הדביקו מדבקות של מחירים מוזלים ודאגו להנחות של 30% ומעלה. כל זה כדי שנוכל להתארגן מספיק זמן מראש, ולקבל ארוז יפה יפה עד הבית, נגיד את הנעליים המושלמות האלה לבן התם שלנו, וגם שמלת כוכבים יפה, לזו שאינה יודעת לשאול (או לאכול בלי להתלכלך). רגע, ומה אתם אומרים על האאוטפיט האלגנטי הזה בשבילנו, עם סנדלים מוצלבים וסופר-נוחים לחג הראשון? ונגיד גלביה משוחררת כזו לארוחה שלמחרת (בדגש על משוחררת)? ואם אנחנו כבר פה (בוס, זה על חשבון הפסקת צהריים), אפשר לטפל בעוד תחומים מקופחים, כמו תבנית אפיה מעולה לצלי שאנחנו שנים מאיימים להכין, או קערה אולטימטיבית לסלט גדול באמת. והיי, הנה סלי רשת שתיכננו לקנות במתנה לאזור הבצלים והשום בבית והתאפקנו עד עכשיו. יא! תראו איזה רעיון בינגו לבני-דודים שכבר אין לנו מושג מה קונים להם: הגדות מודפסות עם שם הילד או משחק תיאטרון אצבעונים מנייר מהמם שעולה פחות מממצה. אוי לא, הלך עלינו – רק עכשיו הגענו למחלקת כריות – מממ, את זו או את זו?

תעסיקו את עצמכם רגע. הלכנו לנעוץ את כל חרדות החג שלנו, אחת אחת. נתראה בקופות המהירות ובלי לחכות שניה בתור (ואפילו מותר יותר מ-10 פריטים).

סייל פסח MADNESS במרמלדה מרקט – החל מ-30% הנחה לפחות, על אלפי מוצרים ומתנות. מהיום ועד 2.4.15 (בחצות). תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה