27 באוקטובר, 2014

מי יתפוס את גרבוז?

חנות "הגלויה הסודית" של יריד האמנות המוביל צבע טרי 7 נפתחה הבוקר בקול תרועה במרמלדה מרקט ומציגה 1,200 עבודות בגודל גלויה של אמנים ידועים וסטודנטים לאמנות – בעילום שם. זו ההזדמנות שלכם להיות הראשונים לשים יד על הדבר הבא

הנה מגיע היום הזה בשנה, בו אנחנו גאים ונרגשים לגזור את הסרט מעל אחד השת"פים שאנחנו הכי אוהבים – חנות "הגלויה הסודית" של יריד האמנות "צבע טרי 7", שנפתחה ממש הבוקר בקול תרועה במרמלדה מרקט.

וכך, החל מעכשיו ועד מוצ"ש (1.11.14), שבוע לפני מבקרי היריד (!), אתם מוזמנים לשים יד על עבודות אמנות בגודל גלויה שיצרו במיוחד אמנים ומעצבים מהשורה הראשונה לצד יוצרים צעירים וסטודנטים, במחיר אחיד סמלי ביותר (180 ש"ח) והכי מרגש – בעילום שם. במילים אחרות, פעם בשנה יש לכם הזדמנות להתרשם אך ורק מהאמנות עצמה בלי לדעת מראש מי עומד וחתום על היצירה שבחרתם. רק לאחר הרכישה וקבלת הגלויה תדעו מי עומד מאחורי הבחירה שלכם.

תארו לכם למשל שתתפסו גלויה של סיגלית לנדאו? או שתרכשו לחבר טוב עבודה של מיכל נאמן? או יאיר גרבוז, יואב אפרתי, אתי יעקבי, לארי אברמסון, ועוד שורת אמנים ידועים שמשתתפים השנה בפרויקט. או להפך, דמיינו את עצמכם רגע הופכים בכלום כסף לפטרון האמנות שגילה את הניר הוד הבא? סתם בשביל להטריף אתכם, תדעו שבמהלך 6 שנות הפרויקט, מבין 5,400 הגלויות, הצליחו קונים תמימים וברי מזל, לצוד עבודה של ג'ייק ודינוס צ'פמן, וגם של רון ארד, חיים סטיינבך ועוד אמנים בינלאומיים רותחים. ואגב, הכי ערך מוסף – כל ההכנסות מהמיזם הכיפי והמרענן הזה מועברות במלואן למרכז מאירהוף לחינוך לאמנות של מוזיאון תל אביב, עבור מלגות לנוער מצטיין באמנות ממשפחות מעוטות יכולת.

בקיצור, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות שם: בחנו לרגע את חושי האוצרות שלכם, היכנסו עכשיו לחנות "הגלויה הסודית" ובואו לבחור לעצמכם אמנות ישראלית משובחת במחיר מצחיק.

חנות הגלויה הסודית –  180 ש"ח לגלויה (שימו לב, לכל רכישה יתווסף כרטיס כניסה ליריד צבע טרי במחיר מופחת – 39 ש"ח, במקום 45 ש"ח).

החנות תהיה פתוחה מהבוקר (27.10.14) ועד 1.11.14. עם פתיחת היריד תיסגר החנות המקוונת והגלויות הנותרות יימכרו ביריד בלבד.


את הגלויות הנכם מוזמנים לאסוף מהיריד, 4-8.11.14, היכל הספורט העירוני החדש (ליד מרכז הירידים), ת"א. לאחר היריד – יישלחו הגלויות שלא נאספו בדואר.

שעות פתיחת היריד: שלישי-חמישי (4-6.11), 17:00-22:00; שישי (7.11), 10:00-18:00; שבת (8.11), 10:00-21:00

דמי כניסה: 45 ש"ח. למחזיקי כרטיסי דיגיתל (ורוכשי הגלויה במרקט): 39 ש"ח. לרכישת כרטיסים באתר, מפה והוראות הגעה ועדכונים שוטפים – www.freshpaint.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה