09 בדצמבר, 2012

מישהו מטפל בכם

פרסונה, שירות מנהלים אישיים לכל תחומי הלייף סטייל, עשוי להפוך את החיים שלכם לפיקניק אמיתי

אם חשקה נפשכם בפייה טובה שתלווה אתכם בשגרת יומכם, תיקח על עצמה את כל המטלות שנקרות בדרככם ותאפשר לכם להתרכז במה שחשוב – מצאנו לכם אחת כזאת בדיוק.

קוראים לה חברת "פרסונה" והיא מתמחה במתן שירות וייעוץ אישי לאנשים פרטיים ולאנשי עסקים בתחום הלייף-סטייל והפנאי. פרסונה מעמידה לרשות לקוחותיה מערך מנהלים אישיים, המעניקים שירות צמוד ואישי, פותחים עבורם דלתות למיטב האירועים ומקומות הבילוי ומספקים מגוון רחב של שירותים החוסכים ללקוח זמן רב ויקר.

מה למשל?

קניות בסטייל – איסוף הפירות והירקות שאתם אוהבים משוק האיכרים, הבשר שלכם מהקצב לקראת הברביקיו בשבת או הגבינות המפנקות לארוחת הערב שלכם. המנהל האישי ידאג לאוכל טרי ובריא ממיטב המעדניות בעיר- ברמה היומית.

ייעוץ וקניית מתנות – לאשתך יש יומולדת מחר ולא התארגנת על מתנה? אנשי פרסונה ידאגו להזכיר לך ואפילו לקנות אותה בשבילך.

הצלה בשעות לחץ – את תקועה בעבודה וצריך לפתוח למנקה את הדלת? איש השירות שהזמנת מגיע ואת עדיין בישיבה? נציג של פרסונה יגיע הביתה במקומך.

תיאום עם אנשי מקצוע וטכנאים – במקום לבזבז זמן ועצבים, תני למנהל האישי שלך לטפל בכל הסידורים מול מיטב אנשי המקצוע והשירות.

אירועים פרטיים –  אתם מארחים בסוף שבוע חברים לארוחת ערב? עם השירות של פרסונה תצאו המארחים המושלמים. קייטרינג, התאמת היין לארוחה ואפילו שף פרטי אם תרצו ממש לפנק.

סידורים – איסוף דואר רשום, שירותי כביסה, ניקוי יבש ותפירה, שירות שטיפה הרכב ותדלוק, העברת טסט עם האוטו.

תרבות – הזמנת כרטיסים למופעי תרבות וספורט בארץ ובעולם.

חופשות – ארגון חופשות tailor made בארץ ובעולם.

המלצות וטיפים – יום הנישואין מתקרב ואתה צריך המלצה לספא ומסעדה טובה? תן למנהל האישי שלך לטפל בזה. הוא יזמין לך שולחן ידאג לתאם לכם טיפול מפנק.

ביורוקרטיה – אין דבר יותר מייאש מלטפל בדוחות, תקלות, ארנונה ועוד. במקום להתעצבן ולבזבז זמן – תנו לפרסונה לטפל לכם בכל הסידורים.

וזה רק על קצה המזלג…

בנוסף תוכלו לקבל מפרסונה חבילות שירות שונות ומגוונות ובעיקר מקצוענות חסרת פשרות ויחס אישי אמיתי.

מגיע לכם!

לפרטים נוספים www.ipersona.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה