18 בפברואר, 2010

מיסטר טי נגד מיסטר טי

שני חברים הפיקו סרטון מקסים שמורכב מ-222 טי שירטס שניתנות גם לרכישה, והופ, סידרנו לכם בידור ושופינג בלינק אחד

[youtube DKWdSCt4jGE]

את החברה הכי טובה הראשונה שלנו אנחנו זוכרים היטב. זו אותה אחת שנתנה לנו ברגע של חולשה נייר מכתבים (הולי הובי, ברור) עם ריח של מסטיק, אותה אחת שעשתה לנו תסרוקות בהפסקה, וזו בדיוק אותה אחת שגם גנבה לנו את החתיך שהכי רצינו. ככה זה אצל חברות טובות – מורכב. אצל בנים לעומת זאת, זה עובד קצת אחרת. מספיק ששניכם אוהבים את הבירה שלכם בלי קצף – וזהו. מצאתם לכם חבר אמיתי ושותף פעיל לחופשות סקי לכל החיים ולצפיות במשחקי כדורגל. משגע.

דוגמא נאה לזוג חברים שהולך יחד מהרגע שנפגשו לראשונה בכיתה אל"ף הם הצמד הקומי ברוך הכישרונות רט אנד לינק (Rhett McLaughlin & Link Neal), מצפון קרוליינה. כי חוץ מלהיות חברים, הם גם שותפים עסקיים לא פראיירים בכלל שאוהבים לעשות ביחד מוזיקה טובה, לביים קליפים ופרסומות ואפילו להגיש תוכניות טלוויזיה. לאחרונה הם הפיקו, כתבו והלחינו סרטון מדהים למדי תחת השם "מלחמת חולצות הטי", שתפס אותנו בצווארון מהרגע הראשון. הקליפ נעשה בטכניקת סטופ-מושן (נו, אתם יודעים: מצלמים, מפסיקים, מזיזים קצת, מצלמים, מפסיקים, מזיזים עוד טיפה, וכך הלאה עד שבא למות) ומככבות בו לא פחות מ-222 חולצות טי מגניבות ומוקפדות עד התווית, שעוצבו במיוחד למטרת הצילומים, אותן (אם תמהרו) אף ניתן לרכוש באתר מיוחד שהוקם סביב כל הפרוייקט.

לסיכום, עוד לא מאוחר לגייס את החבר הכי הטוב שלכם לטובת מיזמים יצירתיים וכובשים (אפילו אם שניכם רואי חשבון שמתלהבים נורא מדו"חות שנתיים. מקסימום תעשו ריקוד מקסים עם מחשבונים).

האתר הרשמי של Rhett & Link

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה