29 באוקטובר, 2012

מינימל קומפקט

ארבעה שירים שהקליט אסי זיגדון הובילו לחיבור עם 4 סיפורים ו-4 תמונות. הכירו את פרויקט אלבום קטן, התמכרות עונתית

פתאום קיבלנו לינק לשיר. קצת אחר כך כבר התחלנו לכתוב את ההמלצה הזאת.

קוראים לו אסי זיגדון, והוא רוקיסט אינדי אמיתי. לאחר שהוציא שני אלבומים ("פנימה", שהפיק רפי פרסקי, ו"מכלום תקום"), החליט אסי, מנהל תוכן בארגון ורדיו "מהות החיים", לעשות את זה בדרך שונה לחלוטין. ארבעה שירי רוק חדשים ונעימים שכתב, הובילו לחיבור עם שני יוצרים שהוסיפו מתחומי האמנות שלהם: שמואל שאול כתב ותרם לאלבום סיפור מסע בהמשכים בן 4 פרקים, המשלבים בתוכם שורות מתוך הטקסטים של אסי שהיוו לו השראה. עמיר מרק צירף 4 תמונות אווירה יפהפיות שצילם וקרא להן על שם שורות מתוך השירים. מחיבור כל האלמנטים – נולד "אלבום קטן". את הפרויקט היפה והייחודי העלה אסי לאתר קטן, שם תוכלו להאזין לכל השירים (או להוריד למחשב תמורת 20 ש"ח בלבד), ליהנות תוך כדי מהסיפור והתמונה המשלימה, ולחוות את היצירה באופן מושלם.

לאחר שהופיעו עם האלבום והתמונות בפסטיבל "אינטימדבר" האחרון, יוצאים בימים אלה שלושתם לסיבוב הופעות משותף. אם תצליחו לתפוס אותם, מובטח לכם ניקוי ראש ומפגש אינטימי עם רוק ישראלי אחר, מקורי וכנה. רעיון קטן גדול.

להאזנה, קריאה וצפייה ישירה ללא תשלום ב-"אלבום קטן" – בואו הנה (ניתן להוריד למחשב או לרכוש בהופעה תמורת 20 ש"ח).
לכל המוזיקה של אסי זיגדון – עברו ל- assiz.bandcamp.com. הופעות קרובות ("שלושה בדרך"): 16.11.12, בית היוצר של "אקו"ם", נמל תל אביב – 40 ש"ח (קניה מוקדמת), 50 ש"ח בערב המופע; 11.12.12, "מועדון הג'אז", מצפה רמון – 40 ש"ח. להזמנת הופעות – עמיר מרק, טל': 0542440419, amirmark@gmail.com

 


רעיון גדול. עטיפת "אלבום קטן"



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה