11 ביולי, 2011

מים חיים

פזית פוקס, מטפלת בשיטת וואטסו ומומחית וואטרדאנס, מציעה כעת גם טיפולי מים לתמיכה בנשים המנסות להרות

אנחנו לא משתגעים על סטטיסטיקות. בכל פעם שאנחנו נתקלים במסמך עם שילוב של מספרים ואחוזים, הראייה שלנו מטשטשת והנתונים שמופיעים שם שחור על גבי לבן, לא צולחים את דרכם למוח ונותרים על הדף. אבל לאחרונה נתון אחד הצליח לעבור בכל זאת את מהמורות ההתנגדות שלנו, אולי כי כמה ממכרנו הטובים ביותר – נכללים בתוכו: המספרים מדברים על ממוצע של 25% ויותר, מכלל האוכלוסיה, שמתקשים להביא ילד לעולם. כלומר כרבע עד שליש מאיתנו פונים לטיפולי פוריות, ומוצאים את עצמנו במסע ארוך, פתלתל ומתיש עד לכניסה להריון. טיפ שקיבלנו מחברה טובה, הוביל לגלגל הצלה בתחום. ולא במפתיע מצאנו את הגלגל הזה במים (מקום גידולם הטבעי של גלגלי ההצלה), בעזרתה של פזית פוקס.

 

פוקס, שהכרנו כבר בעבר כמטפלת בשיטות וואטסו ו-וואטרדאנס, פיתחה בשנים האחרונות טיפול מים ייחודי המעניק תמיכה לנשים שמנסות להרות. פזית משלבת בטיפול ידע וטכניקות קבועות משיטת הוואטסו ו"מעבודת הנוכחות במים", ומעניקה שעה מיימית ושמיימית שכוללת מסאז', שיאצו, מתיחות עדינות בשילוב עם עבודת נשימה עמוקה, וכל זה כמובן במים. עם מסירות לכל מטופלת, תחושת העומס הגופני והנפשי שלכם תתחיל להתאייד כבר עם הכניסה למים החמימים, שמרפים מיד את השרירים. השכיבה על הגב תוך כדי ציפה ובתמיכתה המלאה של פזית – מאפשרת לגוף להפסיק "להחזיק" את עצמו; המסאז' והמתיחות משחררים את העומס; והתנועות הפיתוליות במים – הופכות למשכרות, מענגות ומרגיעות. בזמן הטיפול, הודות לשקט האבסולוטי ובשל עבודת הנשימה מתאפשר מעבר אל מצב מדיטטיבי עמוק. תיפסו את גלגל ההצלה של פזית והשאירו את התעוקה והמתח עמוק בתוך במים.

פזית פוקס – טיפולי וואטסו ופוריות: מחיר טיפול וואטסו רגיל – 350 ש"ח, מחיר טיפול בודד (מתוך סדרה מתמשכת) לנשים בתהליך טיפולי פוריות – 300 ש"ח
לפרטים נוספים –
טל': 052-8886182, info@pazya.com, www.pazya.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה