27 בדצמבר, 2010

מיליון דולר בייבי

פריטי החורף של מאיה בש עוצבו בהשראת בגדי תינוקות ועוררו בנו חשק עז להתכרבל איתם כל העונה

לפני שבועיים, כשחיכינו מחוץ לגן של ההוביט הקטן שלנו, לא יכולנו להתעלם מזוג תאומות שיצאו משם: אם ובתה, ביניהן מפרידים לפחות מטר ושלושה עשורים – ובכל זאת על שתיהן זיהינו טייץ ומגפי בוקרים, מעיל פוך, צעיף מנומר ומשקפי טייסים. בעוד אנחנו מנסים להבין מה עבר לבבושקה הגדולה בראש, עלתה במוחנו מחשבה – מעניין אם יש להן ימים הפוכים, בהם האימא מגיעה למשרד עם שמלת-אוברול פרחונית, בגד גוף ונזלת.

מאז המופע ההוא, התברר לנו כי לא היינו רחוקים לגמרי מהמציאות. אחת המעצבות שאנחנו אוהבים לאהוב – מאיה בש, אצלה תמיד מצאנו לעצמנו פריטים אורבניים מוקפדים, עמידים ומוצלחים מאוד, החליטה העונה לשאוב השראה דווקא מעולם בגדי הקטנטנים, ולהעניק להם פרשנות יפהפייה – במידות של אמא ואבא.

הכירו את KIDULT, מושג הנועד לתאר מעין מבוגר המתנהג כילד (עולים לנו כמה שמות בראש כבר עכשיו) וגם שם הקולקציה היוניסקסית והמשובחת של מאיה לחורף 2011: בדרך מתוחכמת ומקורית ביותר, שולבו בחלק מפריטי העונה אלמנטים וגימורים הלקוחים כאמור מבגדי תינוקות, כמו טייצים ומכנסיים מחוייטים בעלי סיומת גרבונים מחממת; מכנסיים בעלי תיקתקים בתפר הפנימי או כאלה שאובזרו בגומי בקו המותן, ואפילו טוניקה בעלת שרוולים שניתן לסגור את סופם ולחמם בכיף את האצבעות. יש כמובן גם פריטי חורף בוגרים יותר, כמו אוברול עם שרוולים ארוכים וחגורה יפה או מעיל טרנץ' ללא צווארון. אך כשמודדים חולצת פסים  שנראית כבגד גוף לפעוטות שהוגדל פי כמה ונשאר פתוח בקו המפשעה – מתחילים להיכנס לראש. אפילו את הטישרטים המנצחים והדקיקים שלה, בחרה מאיה לעצב החורף דווקא בגווני ורוד ותכלת בהירים – שיוציאו אתכם מהבית עם געגועים עזים לשמיכי שלכם.

אנחנו התאהבנו כמו ילדים בחולצת כותנה אפורה ונעימה, עם מפתח מוצלב בקו הכתפיים הלקוח ישירות מבגדי הגוף הננסיים, שצוידה במרכזה בשורת תיקתקים, הנמשכת מהחזית ועד צדה האחורי במעלֶה הגב (בתמונה). נותר לנו רק למצוא פיג'מת ריצ'רץ' עם רגלונים ומנשא במידה 40-42, ואנחנו לגמרי, אבל לגמרי בפנים. תעירו אותנו ל"רופא וחולה" אחרי שעת סיפור.

קולקציית "Kidult" לחורף 2011 – החל מ-250 ש"ח (לחולצה) ועד 1,590 ש"ח (למעיל)
להשיג במאיה בש, רח' ברזילי 13 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל': 03-5600305

הכי מטשטש. אוברולים יפהפיים מתוך קולקציית החורף של Maya Bash (צילום: דוד מצחי)

 

 

 

יציבה וואחד טובה. טוניקה וגרביונים מתוך קולקציית החורף של מאיה בש (צילום: דוד מצחי)

 

 

נהנים בג'ימבורי. מכנסי רגלונים מחוייטים וחולצות בהשראת בגדי גוף של מאיה בש (צילום: דוד מצחי)

[PSGallery=3meqxqgdr3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה