10 בדצמבר, 2008

מחתרת הקטיפה

כריות הציפורים הפרחוניות מקטיפה שליקטנו בנווה צדק עושות לנו נעים בגב, בעיניים ועל הספה. אבל יותר מכל הן מזכירות לנו את בית סבתא בעדנה מחודשת

בחורף גוברים הגעגועים לסבא ולסבתא. מי שמכיר את הצביטה השנתית הזאת, יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים. ואלה לא רק הגעגועים למרק ולחיבוק, אלא בעיקר לחום שהקרין מאנשים שהיו ואינם. מצד שני, לא נכחיש שסבא וסבתא תמיד מופיעים בזיכרוננו כשהם מלווים בכמה אקססוריז הכרחיים: מפיות סרוגות, תצוגה אקלקטית של כמה חפצי חן על המזנון, אוסף רהיטים שזוכה היום לעדנה עיצובית מחודשת – וכל אלה נתונים בניחוח קל של נפטלין. אבל בעיקר אנחנו מתרפקים על זיכרון מגען של כריות הקטיפה הצבעוניות, שאף פעם לא הסכמנו להודות כמה נעים הן עושות לנו בגב ובעיניים. נזכרנו בהן השבוע, כשפגשנו קרובות רחוקות שלהן.

כריות הציפורים המלבניות, שנחתו אצלנו על הספה לאחר ביקור חפוז בנווה צדק, הן הגלגול העכשווי של כריות הקטיפה האהובות מפעם: הן מעוצבות על ידי "חפצים" ומיוצרות עבורם במיוחד בהודו, והן שובות את העין בהדפסי הפרחים והציפורים הצבעוניים שלהן, על גבי קטיפה 100% כותנה נעימה ומלטפת. בחנות טוענים שהן 'צועניות', הסטייליסטים ודאי יכנו אותן 'כתם צבע נפלא לסלון', ואנחנו סתם ניזכר בכוסות התה הדקיקות של סבתא ונצטער שגם החורף לא נזכה לבלוס בסלון שלה כמה רקיקים משובחים ולפטפט איתה על החיים.

כרית ציפורים מלבנית – 108 ש"ח (באתר) או 120 ש"ח (בחנות), כרית ציפורים ריבועית – 130.50 ש"ח (באתר) או 145 ש"ח (בחנות)
להשיג ב-"חפצים", רח' שלוש 27 (נווה צדק), תל אביב, http://shop.hafatzim.com/product.asp?product=5154

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה