14 באוגוסט, 2008

מותק, הילדים סומנו

מדבקות שמיות לסימון חפצים יעשו סוף להעלמויות בקבוקי שתיה בכיתה, חילופי מוצצים בגינה וכל פריט מועד לפורענות שאוהב ללכת לאיבוד

כמה קלים היו החיים למי שגדל בקיבוץ! היה לך מספר פשוט וקצר שהוטבע על כל חפציך האישיים, ושלום לכל הצרות. אבל בעיר – ג'ונגל אכזרי של חפצים המתרוצצים באין משגיח – לך תמצא את הדברים שלך. רגע אתה מסובב את הראש – והופ, משהו נעלם. דכדוך.

והכי גרוע זה כשאתה ילד: סווטשירט אהוב שנגוז אחרי שיעור התעמלות, בקבוק שתייה שנעלם בטיול, סלולרי מגניב שקנו לך רק אתמול ומחברת שכתבת בה הכל (אבל ה-כ-ל). איזה תסכול זה לאבד, ואחר כך עוד לחטוף קידוח מההורים על איפה-הראש-שלך ואתה-חסר-אחריות-שזה-למות ושום-דבר-הם-לא-מעריכים-נו-בטח- ככה-זה-כשהכל-בא-להם-בקלות, וכל מה שנהוג לומר במעמדים חגיגיים מסוג זה. באסה.

ובכן, לא עוד. שתי נשים יקרות – ענבר פריזוס וטליה ברגר – פצחו במיזם פשוט וחכם והן מייצגות בארץ את המותג tag4u – מדבקות שמיות לסימון חפצים ובגדים. המדבקות האישיות של tag4u נועדו לסמן כל חפץ ובגד של תינוקות, ילדים, בני נוער וחיילים, והמיוחד בהן הוא שהן עמידות במדיח ובמיקרו ולא מתקלפות בקלות. את התגים המיועדים לבגדים ניתן לגהץ על הבגד, והם לא יורדים בגיהוץ או במייבש. והכי נחמד הוא העיצוב האישי: ליד השם יש איור קטן לפי בחירה (לנו יש דינוזאור), שמזכיר לך שהמוצץ, התיק או ה-mp3 הזה הוא שלך. את התגים מזמינים באתר, מעצבים לפי הטעם האישי ומאשרים, ואפשר ללכת על חבילות קומבו חסכוניות ולקבל תגים בכמה גדלים ולכמה מטרות, במחיר מוזל. רעיון מושלם לכל מי שהאחד בספטמבר מסמל בעיניו את תחילתה של עוד שנת איבודים.

מדבקות שמיות לסימון חפצים – 59-159 ש"ח
להזמין באתר המאובטח www.tag4u.co.il, עוד פרטים ב- info@tag4u.co.il או בטל': 077-3382448

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה