22 במרץ, 2011

מופע שנות השבעים

מותג הדנים Seven מהמר על חזרתם של הג'ינסים המתרחבים לעונה הקרובה. אנחנו איתם.

יש משהו מאוד ירוק בעולם האופנה. בכל כמה שנים היא ממחזרת את עצמה באופן כללי, בלי שתצטרכו לעשות כלום. רוצה לומר, אם בחורף הבא חולצות פיראטים וטוגות חוזרות לככב על הראנוואייז – אל תתפלאו. ולמסקנה החותכת הזו הגענו מיד לאחר שראינו שלושה דגמי ג'ינסים מתרחבים בגזרת "פדלפון" מעוררת נוסטלגיה שהוציא לאחרונה מותג הדנים האקסקלוסיבי "7", ומצליחים להוכיח לכולם מי שם את ה-seven בסבנטיז.

מותג האופנה היוקרתי הזה נולד כבר בשנת 2000 בלוס אנג'לס תחת השם המלא 7For All Mankind, ומאז לא מפסיק להשיק גזרות סקסיות לנשים ולגברים במחירי פרימיום (שזה במילים אחרות – קבצו כמה אפיקומנים יחד ולכו על זה). בקולקציה החדשה לקראת אביב-קיץ 2011, ואחרי שליטה בלתי מעורערת של הסקיני על ורידי רגלנו –  החליטו אנשי "סבן" להיצמד למה שנראה כטרנד הישן-מחודש הבא שישטוף פה את הנוף והשיקו בין היתר גם מספר דגמים מתרחבים ויפהפיים, מבדים, צבעים וגזרות שונות, המבשרים על תחילתה של מגמה רחבה (תרתי משמע).

אנחנו סימנו לעצמנו לדפוק כניסה לליל הסדר עם הדגם הלבן (שבתמונה למעלה), מבד "נושם" ונעים, בגזרה צמודה לאורך האגן שמתרחבת בחלקו התחתון של הג'ינס סביב אזור הנעליים ("Bootcut"), מאפשרת להחביא אפילו פלטפורמות שאפסנתם מהסיסקטיז ובאופן כללי יושבת על הגוף בצורה מושלמת. לא פחות. בירור קצר העלה כי התאהבנו במקרה בדגם הראשון, המצליח והמקורי שהושק לראשונה כבר לפני 11 שנים (בשם Bootcut in New York Dark) עליו הימר המותג עם לידתו, מתוך רצון להתאים את אופנת שנות ה-70 הקלאסית לדור המילניום (אחח, התגעגעו למילה הזו). בקיצור, וכמו כל דבר שקשור בספרה 7 – מדובר בהימור עם מזל גדול.

ג'ינס מתרחב מדגם Skinny Bootcut  של "סבן פור אול מנקיינד" – 1,300 ש"ח, קיים במידות 24-34 (34-44)
להשיג בפקטורי 54, ג'ינס בר וברשת אימפוריום, www.7forallmankind.com

 

במגמת התרחבות. 7For All Mankind

 

 

ויש גם לגברים. 7For All Mankind

 

[PSGallery=5l2rux9qmb]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה