08 במרץ, 2007

מוזיקה פלוס

שוחרי מוזיקה שהתבגרו באייטיז וודאי זוכרים את מגזין הרוק האגדי NME. לכל אלה, וגם למי שנולד בדור הלייק - יש אפשרות להתחבר מחדש לגרסה האינטרנטית

רבים מאיתנו בוודאי זוכרים את תקופת ההתבגרות ההיא שהתאפיינה לרוע המזל בבעיות עור (חצ'קונים), בשעות ארוכות בתוך החדר (שוב חצ'קונים) ובעיקר בהתמכרות למגזיני מוזיקה איכותיים שהנעימו את השעות הארוכות בין דלת אמות. שוחרי המוזיקה האיכותית של אז, הגיקים של שנות ה-80, בטוח זוכרים את המאבק האיתן שהתחולל בין אוהדי מגזין מלודי מייקר לאוהדי NME. היום, כשימי הנעורים הרחק מאחור, עור הפנים כבר רוב הזמן בריא (תודה לאל) והפס הרחב במחשב התרחב פלאים אפשר לחזור ולהתחבר ל-NME והפעם בגרסתו האינטרנטית.

באמצעות ה-player של האתר אפשר לצפות בראיונות עם אמנים ובקליפים, להקשיב לאלבומים חדשים במלואם ולהאזין לתחנת רדיו עם פלייליסט רוקיסטי ואנרגטי. האתר ממשיך להתמקד בעיקר ברוק על תתי ז'אנריו תוך מעקב אחר ההרכבים הבולטים (פרנץ פרדיננד, ארקטיק מאנקיז ושות') ומבלי להזניח גילויים חדשים. בין הקליפים תוכלו למצוא גם את Let Forever Be  של ה-Chemical Brothers שנוצר על ידי אומן הוידיאו והבמאי הגאוני מישל גונדרי. עוד מחווה קליפית נפלאה למתעמלות המים של שנות החמישים. קחו אוויר.

אתר המוזיקה – www.nme.com
(להיכנס דרך media player)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה