31 במרץ, 2014

מה קורה, בובה?

האמן הניו יורקי דניס בלטראן מייצר בובות מדויקות לפרטיהן בדמותן של דמויות מפורסמות וגם כאלה בהזמנה אישית - רוצים להתחנף לבוס המגלומן? מצאתם את הדרך!

השבוע, באמצע עשיית כלים או משהו אטרקטיבי בסגנון, שמענו על השגעת החדשה בגזרת המשחקים – 2048. אנחנו הגבנו בעוד הברשת סקוץ' ברייט מפוהקת, כי עם יד על הלב, אף פעם לא התחרפנו על משחקי אייפון, גיימבוי או אפילו שולה המוקשים, והעטרי היחיד שאי פעם דיבר אלינו הוא גלי עטרי.

מה שכן תמיד שימח אותנו הוא בובות. תקראו לנו אינפנטילים, פתטיים או אנכרוניסטיים, אבל הילדים הפנימיים שבתוכנו תמיד יעלוזו למראה בובה טובה כזאת, מושקעת, עם דיטיילים שאפשר רק לקנא.

ולכן, מה רבה היתה התפעלותנו כשנתקלנו בעמוד הפייסבוק המשגע של האמן הניו יורקי דניס בלטראן, שמתמחה בייצור בובות בדמותן (המדויקת, יש לציין) של דיוות אהובות מעולם הפופ, הקולנוע, המוזיקה והאמנות, כולל פירוט רב השראה באקססוריז הכי קטנים. אפשר למצוא כאן את דמויותיהן של ג'ודי גרלנד, מדונה, מרילין מונרו, ג'נט ומייקל ג'קסון, מריל סטריפ ועוד ועוד, עם תשומת לב רגישה במיוחד לברברה סטרייסנד ולעשרות הדמויות שגילמה בסרטיה לדורותיהם, סט שמכונה על ידי בלטראן בשם "The Streisand Army". איפה מתגייסים?

"הכל התחיל מזה שכילד הייתי מתוסכל מהעובדה שבשום מקום לא ניתן היה להשיג בובות בדמויותיהן של הדמויות האהובות עלי מהטלוויזיה", כותב בלטראן בדף הפייסבוק שלו, שדרכו ניתן לרכוש בובה בדמות הדיווה האהובה עליכם, ואפילו, שימו לב, בובה בהזמנה אישית בכל דמות שתבחרו.

זה הזמן לשלוח לדודה הניה אספנית הבובות הכפייתית את בובה בדמותה לכבוד יום ההולדת ה-60 (או לחלופין, לקבל בובת וודו ממש מושקעת שלה).

מחיר כל בובה משתנה ומתחיל ב-300$ לא כולל משלוח, זמן הייצור לוקח כשלושה שבועות בדרך כלל. קחו בחשבון והכניסו את שידת הצעצועים לכוננות ספיגה. המלכה החדשה בדרך.

להזמנות ניתן לפנות לאמן בכתובת האימייל DoubleSupaFantastico@yahoo.com.
לפרטים נוספים ותמונות – דף הפייסבוק.

דברו אליה ביהלומים. בובת מדונה מהתקופה החומרנית שלה

 

הצ'ילבות האהובות עלינו. בובות בדמותן של קריסטל ואלכסיס

ציירי לך שפם. בובה בדמותה של פרידה קאלו

חייבים אחת בצלמנו! בובה בדמותה של הזמרת טורי איימוס

צעצועים למבוגרים. בובה בדמותה של אנג'לה לאנסברי

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה