07 בינואר, 2009

מה יש פה להסתיר

קולקציית הטוניקות המודפסות של Forte מרנינה לא רק את הנפש הרוקיסטית שלנו אלא גם את המותניים שהרחיקו לכת (לצדדים)

תמיד ידענו שאנחנו מה שנהוג לכנות 'אכלניים רגשיים'. לכן לא הופתענו כשגילינו שמצבנו הנפשי גובה את מחירו דווקא מהמזווה: אט אט החלו להיעלם מהארון חבילות של ופלים לשעת חירום, עוגיות למצבי לחץ ושוקולד ליום סגריר. כאלה אנחנו: אוכלים כשטוב לנו, בולסים כשרע לנו, ובין לבין – לא סוגרים את הפה.

המציאות החלה לתת אותותיה גם בגזרת המותניים, אך מי אנחנו שניתן לזוטות שכאלה לקלקל לנו הילולת פחמימות של בין ערביים. מיד התפנינו לרכוש לנו טוניקה שימושית, ממנה ציפינו רק שתדע להסתיר כראוי את מה שלא כל העולם חייב לדעת. ודווקא כאן הופתענו, ובגדול, כשנתקלנו בקולקציית הטוניקות המודפסות של מורן גולדנברג, מעצבת המותג Forte. גולדנברג עיצבה קולקציה מרנינה במיוחד של טוניקות טרנדיות משני סוגים: טוניקות פאנקיות בהדפסים של גיבורי תרבות נוסטלגיים, ששואבות השראה מעולם הפופ ארט, ולצידן טוניקות עם דימויי טבע שמושכים דווקא לעולם הפנטזיה. לא התאפקנו, והתחקינו אחר עקבותיה של המעצבת המסקרנת, עתירת הכישרון אך נטולת היחצ"נים, שסיימה את "שנקר" במגמת עיצוב גרפי והמשיכה משם לעיצוב מותג האופנה העצמאי שלה. מסתבר שנעוריה עברו עליה בישוב נופית שבעמק יזרעאל, ואילו היום היא כאן, בעיר, מה שמסביר את קשת הדימויים הרחבה, והלגמרי אישית-סובייקטיבית, שמככבת על הטוניקות שלה. מיד הצטיידנו בטוניקה אחת עם אמירה (שגם, תודה לאל, מסתירה את הדורש הסתרה) וחזרנו להתבודד עם ארגז התופינים שבמזווה. תקראו לנו כשהכל ייגמר.

טוניקות של Forte – החל מ-330 ש"ח
להשיג בדנדי (מיקדו סנטר, תל אביב), סקורצ'ר (שינקין 34, תל אביב), לימקה (שלמה המלך 2, תל אביב), פלזמה (קינג ג'ורג' 8, תל אביב) וישירות מהמעצבת בטל': 052-8314724

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה