12 באוגוסט, 2015

מה זה מתוק, קר ובול לעונה?

2 קינוחי קיץ טבעיים ומקוריים עשו את העבודה ושלחו אותנו ברגע היישר לקופיפי. סורי גלידונית, אנחנו צריכים לדבר

לא בדקנו עד הסוף, אבל יש לנו תחושה ששיאי צריכת החשמל שנשברים פה לאחרונה כל יום מחדש (באר שבע, אתם יכולים יותר!), הם כלום לעומת שיאי צריכת הארטיקים או החמשושים הלאומית. אבל רגע, מה אמור לעשות מי שמאס בכל מה שיש למקרר בפיצוציה ליד להציע? ויש. סליחה קורנטו פקאן עם ליבת פטל, זה לא אתה.

2 אופציות לקינוחים קיציים וטבעיים שנתקלנו בהם לאחרונה הצליחו לקלוע בול למשבצת "מתוק אחרי האוכל" בצורה מקורית ומרעננת, לא נמסו או הכבידו, ובעיקר לקחו אותנו ברגע – רחוק רחוק מהאינבוקס. נסו בעצמכם, זו בדיוק העונה:

#1 הקינוח – אגוז קוקוס צעיר ומקולף
המהות – לשתות "מים חיים" היישר מהאגוז
מה הסיפור – בלי ששמנו לב, כבר שנתיים שמגיעות לפה מתאילנד מכולות מקוררות של קוקוסים ירוקים קלופים וארוזים, בני חצי שנה בערך, שהבשילו והגיעו לשלב הכי טעים ובריא שלהם. מי שבאמת מבין בנושא יודע שקוקוס נחשב מזון על, בעל תכונות אנטי-אייג'ינג ממריצות ומסלקות רעלים, והנוזל שבו אפילו מכונה "מים חיים" על שום כמות המינרלים, נוגדי החימצון, האשלגן, הוויטמינים והמגנזיום הטבעי שמצויים שם בכל שלוק. נשאר לכם רק להזמין ארגז עד הבית, לחתוך בהתאם להוראות שבאתר ולשתות (ולאכול) היישר מהאגוז, כמו כל הקופנגנים על החוף.
כמה ומאיפה – 12-13 ש"ח ליח'. מינימום הזמנה – 2 ארגזים של 9 יח' (סה"כ 18 יח') ב-250 ש"ח. מגיע קר עד הבית (יש לשמור בקירור). להזמנות והוראות פתיחה – היכנסו לאתר או בטל': 03.6833633

#2 הקינוח – Vinoletas, קרטיב יין
המהות – להשתכר בביסים קפואים
מה הסיפור – לא תאמינו מה קרה כשנעמי זיסבלט (השפית שמאחורי קרטיבי "פאלטאס" הטבעיים), פגשה את היינן החמוד איתי בן חיים (מיקב "בן חיים"): קרטיבים על בסיס יינות היקב בשילוב פירות קיציים שהותאמו להם במיוחד. גאוני. כך למשל תוכלו לטעום קרטיב רוזה (בציר 2014) עם ליצ'י ופטל; או שיראז-אוכמניות וענבים סגולים; ארטיק פורט-דובדנים ושמנת; או שיא השיאים מבחינתנו – קרטיב שרדונה-אננס-אגס. כולם מיוצרים אחד-אחד בעבודת יד (מ-50% פירות טריים ו-50% יין) ומומתקים עם חומרים טבעיים בלבד (סוכר קנים אורגני, דבש או סילאן). בול למסיבת המרפסת הבאה.
כמה ומאיפה – 15 ש"ח ליח', להשיג ביקב BENHAIM, השרף 6, רמת השרון; או בדוכן Paletas בשרונה מרקט, תל אביב. להזמנות – טל': 03.5346748

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה