03 ביוני, 2009

מדרכות לוהטות

תעשו בחוכמה רבה עם תאפשרו לסנדלים יפהפיים בגזרת עלה של המותג הוקי לעטר את כפות רגליכם. פותחים את הקיץ ברגל ימין מעוצבת

זה מאד טרחני לדבר על מזג האוויר ולהתלונן על כך שרק יוני ותראו מה זה, ובכל זאת. האקלים השרביך הזה (מיזוג של שרבי ואביך, אם תהיתם) מצליח להמאיס את הקיץ גם על הגרופיז הלוהטים ביותר שלו – ושמענו שמסתובבים בינינו כמה כאלה. אבל זו עובדה, וכדי להתמודד איתה יש לצמצם עד כמה שאפשר את כמות הביגוד (ובכן, בגבול הטעם הטוב) ולהתאבזר בסנדלים המנצחים. מצאנו כאלה. ברור.

שלומית סלוין, אמו החוקית של המותג הוקי, כוהנת סנדלי הקיץ שקימבקה את סנדלי הספונג'ה המגניבים מגומי ואת סנדלי הגלדיאטור מפלסטיק חינני, עושה זאת שוב- והפעם עם סנדלי פלסטיק שיקִיים בדוגמת עלה, שמעניקים לכף הרגל מראה קליל, מקסים ומחמיא במיוחד. במזג אוויר קיצי ולח שכזה, זה הרבה יותר ממה שיכולנו לבקש. הסנדלים החדשים מיוצרים במפעל בסין שעובד גם עם שמות גדולים כמו שאנל, מארק ג'ייקובס, פראדה ואחרים ומקפיד על עבודה עם חומרים לא מזהמים וידידותיים לסביבה. מה נאמר ומה נגיד – הרחוב התל אביבי מזמן לא ציפה בתשוקה גדולה כזאת לאוושת צעדינו המסונדלים (קליפ קלופ, קליפ קלופ), מה שמוביל אותנו מיד אל המסקנה המתבקשת שזה לא סתם הוקי, זה ממש הוקוס פוקוס.

אגב, תרשו לעצמכן לסנדל בכיף גם לחתונות מפונפנות. אין כמו המראה הנונשאלנטי שמחזק את הלוק "אני הכי בכיף והכי נח לי ואיזה מדהים לי שלא באתי עם נעלי עקב". והנה לכן נחמה – הקיץ הזה כבר לא תצטרכו לשבור קופת חיסכון בשביל הופעה הורסת לחתונות הקיץ. סנדליים מעולים וזולים – כבר יש.

סנדליים של הוקי – 129 ש"ח
להשיג ברשת ביג טום, רשת רזילי, פלזמה (קינג ג'ורג' 8, תל אביב), עדל'ה (ירמיהו 44, תל אביב) ו-CARAT (קריית חיים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה