06 באפריל, 2008

מדריד – תל אביב

הקאווה בר "לה צ'אמפה" מציע לחיך הישראלי את כל מה שצריך כדי לזרוק אותנו לערב אלמודוברי-כיפי וטאפאסי-טיפוסי

כששמענו שב"לה צ'אמפה" – קאווה בר בסגנון ספרדי – מגישים רק צלוחיות עם כמה נקניקים וגבינות ומוזגים רק קאווה (המבעבע הספרדי), הרמנו גבה. אחרי שהוסיפו לספר שהחייזר הקולינרי הזה בדומה למקבילה הספרדית ,לא מאמין במקומות ישיבה (טוב נו, יש כמה כסאות בר), נזכרנו במקומות הקטנים ומפוצצי האווירה במדריד, נעלנו נעליים נוחות ועם רעב לצ'וריסו ולמקום שלא מתחנף לקהל המקומי – התייצבנו בפתח.

כמה משמח לגלות באמצע העיר מקום שלא עושה התאמות לחיך הישראלי ומהמר שהמעט שיש לו להציע הוא בדיוק מה שצריך כדי למשוך את הקהל הנכון ולהפוך לכוך הכי כיפי וחמים שנפתח פה בחודשים האחרונים. אחרי כוס אחת של קאווה ברוט, שנמזגת לכוסות זכוכית נמוכות ורחבות, כבר לא היה לנו אכפת להידחק סביב הבר עם זרים ולנשנש פטטאס בראווס בעמידה יחד עם ברזאולה טובה ומיני-המבורגר מצוין. מוזיקת הרקע בספרדית גרמה לנו סופית להרגיש בחו"ל. אין ספק שמדובר בפסקול שמתחבר הכי טוב לקותלי החזיר התלויים על אנקול ומוסרים ד"ש להיכלי החמון בארץ האם.

ואם כל העניין הזה עדיין נשמע לכם תמוה, תסמכו עלינו שאחרי שתי כוסות של יין מבעבע גם האגן שלכם יפזול לכיוון הסלסה ויוציא מכל אחד מכם את הנהנתן האלמודוברי שמתחבא בו.

טאפסים – החל מ-14 ש"ח, כוס קאווה – 17 ש"ח, בקבוק קאווה (יש כמה סוגים) – 59-74 ש"ח
לפרטים נוספים – "לה צ'אמפה – קאסה דה קאווה", נחלת בנימין 52 (פינת רוטשילד), תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה