02 בינואר, 2011

מבוא למכנסי גברים

חנות הדגל של פול סמית' בניו יורק היא תחנת חובה לכל גבר שמעוניין בזוג מכנסיים אלוהי

יש גברים שיחכו עד שהתחתונים שלהם יהפכו לאבק כדי לקנות חדשים; יש כאלה שיסכימו להיגרר פעמיים בשנה לקניון ולמדוד (מחוץ לתא ולעיני כולם) כל מה שיגידו להם; ויש כאלה שלא רק שהם יודעים לבד בדיוק מה מתאים לגזרה שלהם – אלא גם באיזו מידה (ולא, "במילואים אני מידה ג" לא נחשב לכם).

חבר קרוב של המשפחה, שנוהג להקיף את העולם למחייתו ומשתייך מעט יותר לזן האחרון, סיפר לנו לאחרונה שרוב הצרות שלו בענייני בגדים מתחילות דווקא מהחגורה ומטה. וכשהוא אומר צרות, הוא מתכוון לזה: ככל שהוא מטפס בסולם המידות, נדמה שגזרות המכנסיים הופכות סקיניות יותר ויותר – גם במחלקת הגברים. מה עושים? זמן מת בין פגישות בניו יורק, הוביל אותו לחנות הדגל של המותג הלונדוני השווה Paul Smith שבשדרה החמישית (או: להיכל המכנסיים המושלמים לגברים, שלא מוצאים את עצמם מאז שאתא סגרו).

בין מכנסיים אולטרה אופנתיות ושיקיות, מצא חברנו בסבלנות ובזהירות גם ג'ינסים רחבים, מכנסי בייסיק מכותנה, דגמים מחויטים בגזרה גבוהה, או קלאסיים שלא משתייכים לאף עונה – וגילה שכולם נוחים, לא מביכים למדידה, משוחררים במקומות הנכונים ונראים – גם על מבנה גוף אבטיחי – פשוט מיליון דולר. אחרי סיבוב מדידות בן חצי שעה (זמן נצח במושגי שופינג גבריים) יצא חברנו עם ג'ינס כחול נייבי נהדר ושני זוגות קורדרוי כהים, חום ושחור בגזרת Standard Fit בעלי שישה כיסים ושורת כפתורים, שהתגלו כקלילים, דקים, כרס-פְרֶנְדלִי ובעיקר – עוברים כ"חגיגיים".

תתחילו לחסוך.

מכנסי סטנדרט פיט לגברים של פול סמית' – 75-150 דולר
להשיג דרך אתר Paul Smith (שולחים לאירופה וארה"ב בינתיים)
או בסניפים בניו יורק:
Paul Smith NY
108 5th. Avenue (& 16 St.)

Paul Smith SoHo
142Greene Street

וגם בכלבו בארני'ס, בקומת המעצבים (קומה מס' 5)
660Madison Ave & 61 St

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה