16 ביוני, 2015

לעבור את זה בשלום

אתר "זזנו" מציע שירות שיעזור לכם לעבור דירה בקלי קלות, כולל כל הניתוקים, החיבורים, שכפולי מפתחות ואפילו סידור לרקסי. איפה הייתם עד היום?

אלוהים יודע שאת מעברי הדירות שלנו סיימנו לגלגול הזה. לפחות עד הילד הבא (פחחח, בחלומות שלך מאמי!), ככל הנראה לא נצטרך להתמודד עם הניג'וס הגדול ביקום, הווה אומר – להתקשר לספק האינטרנט, ולספק התשתית או התקשורת (וגם להבין מה ההבדל), ואז לחבר'ה מהטלוויזיה, בזק, גז, חשמל, ארנונה, מים, והשד יודע מה. כבר עדיף לחזור להורים.

עד שכולם ישלימו ויתאחדו לטלפון אחד – יש מי שיתן כתף: לקראת המובינג הקרוב שלכם, הכירו את "זזנו" – חברה חמודה ביותר שמציעה שירותי ניתוק-חיבור הכרחיים (שלא לומר מצילי חיים ונישואין) לכל מעבירי הדירות, משרדים, קבוצות רכישה או האלה מפינוי-בינוי. אחרי שיותר ויותר חברים התלוננו בפני שלי ירושלמי על מצוקת העברת הדיור (אחת מ-5 המועקות הכי גדולות להתמודדות בישראל, מתברר), החליטה עם עוד שותפים לרעיון להקים מיזם שירכז במקום אחד את כל מה שאתם זקוקים לו ביום הקריטי הזה ואין לכם שניה פנויה אליו. ממש כמו מארגנת חתונות, רק עבור אירוע הרבה יותר מורט עצבים. זה מתחיל מחבילה בסיסית שתנתק אתכם מכל ההתחייבויות, תברר תוך כדי כמה באמת אתם משלמים, תשיג לכם הטבות והנחות (מי ביקש ממיר לאמבטיה ולא קיבל?) ואז תחבר אתכם פיקס בכתובת החדשה. מי שרוצה ראש שקט לגמרי יכול לבחור חבילות פרימיום מפנקות שדואגות למשל למובילים הכי טובים ואמינים בעיר (הסוף לשאלה הכי פופולרית בפייסבוק!), או למצוא סידור מעולה לרקסי ליום המעבר, לקרוא לחשמלאי שיעבור על השקעים או הנדי-מן שיישר פירזולים, אנשים שיחכו לטכנאים בבית (א-מחייה!), מעצבי פנים לפרויקט שעדיין בבנייה, ואפילו אוכל טעים שכבר יחכה לכם במקרר כשתיכנסו לבית החדש. כך תעברו את זה בשלום.

שירותי "זזנו" – החל מ-550 ש"ח לחבילה חסכונית, ועד חבילות בהתאמה אישית לצרכים שלכם. מבצע לקוראי מרמלדה: 5% הנחה (ציינו "מרמלדה" בהזמנת חבילה).
לפרטים – אתר זזנו, טל': 072.3222822, zazznu@zazznu.co.il או בעמוד הפייסבוק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה