05 במאי, 2015

לחרחר מצחוק

סדרת אנימציה בריטית ותיקה וממכרת בשם Peppa Pig היא הדבר הכי טוב שקרה למשפחה (ולאייפד) שלנו. פפה, תהיי חברה שלנו!

כידוע, לכל הורה יש את השיטות שלו להעסיק את הצאצאים לרגע במקרה חירום (סייל בזארה, נגיד). ובדרך כלל, מדובר בטריק זדוני שעדיף שסבתא (והגננת בלה) לא תדע עליו. ובכן, הבוקר אנחנו מסתכנים בנזיפה כפולה כדי לשתף בשיטה הסודית שלנו: קוראים לה פפה, היא חזירונת, היא מהממת ואנחנו רוצים להוסיף אותה רשמית לשלט "כאן גרים בכיף" (או לפחות לשלם לה על בייביסיטינג).

למי שלא מכיר, מדובר בסדרת אנימציה בריטית שנקראת Peppa Pig, שעלתה לראשונה לאוויר ב-2004. 4 עונות ו-200 פרקים אחר כך – ילדי כל העולם (ב-180 מדינות!) התאהבו לגמרי בעלילות המשפחה הוורדרדה: אמא פיג, אבא פיג, פפה, אחיה הקטן ג'ורג' וחבריהם. בכל פרק (בן 5 דקות מענגות) תזהו ותזדהו עם סיטואציה שבטוח קרתה גם לכם: ברוגז בין חברים, פעם ראשונה בבריכה, טיול שנתי, מסיבות יום הולדת, מה עושים ביום גשום או כשנגמרות בועות הסבון (שלא נדע), וכמובן ה-בילוי של משפחת פיג – קפיצה בשלוליות בוץ. התסריט משעשע, רגיש ושנון (הומור בריטי מגיל צעיר עוד לא הזיק לאף אחד), האקשן והקצב עולים ככל שתתקדמו, הדמויות נהדרות (ומשוחררות לחלוטין בעניין דימוי-גוף) והדיבוב כובש (דמיינו את המבטאים הבריטים והאנגלו-סקסים הכי סקסיים שיש). כך שאפילו פפה הקטנה שלנו, שלא מבינה מילה באנגלית – נטרפת מיד מצלילי הפתיחה והנחירות הנילוות. והאמת? גם אנחנו. סופסוף סדרה שלא נמאס לראות גם בפעם ה-70, לזהות את הבדיחה עבור הגדולים ואפילו לקחת כמה טיפים להורות מגניבה. חררר, חררר!

אם אהבתם את הראש (אין סיכוי שלא), חפשו בהמשך עוד להיטים מאותם יוצרים גאונים, כמו Ben & Holly's Little Kingdom, סדרה מעולה לא פחות (חבר'ה, הצלתם לנו את תאי המוח האחרונים). בתור התחלה – נסו פרקים רנדומליים ביוטיוב (יש גם קצת בעברית) ותראו איך פתאום כל הבית נוחר מצחוק.
 
לצפייה באנגלית (כל הפרקים בחינם ב-יוטיוב) – התחילו מעונה 1 למשל (מנגן ברצף, ללא פתיח וכותרות סיום)
לאתר הרשמי לילדים (לוקח מעט זמן לעלות) – לחצו כאן, לאתר להורים – לחצו כאן, או כאן לעמוד הפייסבוק.

 

אפילו המלכה אוהבת לקפוץ בשלוליות בוץ. מתוך PEPPA PIG

אפילו המלכה אוהבת לקפוץ בשלוליות בוץ. מתוך PEPPA PIG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה