07 בספטמבר, 2009

לונדון קולינג

אוסף שירי הילדים "מתמיד ומאז" פותח צוהר למרקם התרבותי של ילדי אנגליה בעזרת 160 שירים מקסימים, חידות ושירי ריקוד. אוו, פיליפ

עם כל הכבוד לישראליות, ויש כבוד, לא היתה מזיקה לנו איזו לחלוחית בריטית שתרענן קצת את האווירה. קצת נימוס אנגלי בטח לא יהרוג את הלבנטיני המצוי, צרוב השמש וחשוף החריץ, וכוס תה עם עוגיות יכולה להפשיר בקלות את קיפאון המזגן. כך בדיוק חשב צבי אבן פז שנולד בלידס לפני 93 שנה ועלה ארצה מלא עזוז בה' באייר בשנת תש"ח. במשך שנים הוא מלקט שירי טף מקסימים ומשעשעים המהווים חלק מהמרקם התרבותי של אנגליה המכונים גם "שירי אמא אווזה".

מדובר בשירים מקסימים, העוסקים במגוון רחב של נושאים, החל בשגרתיים ביותר וכלה ביצירי דמיון. השירים קצרים, מעשירים את אוצר המלים, מאתגרים את יכולת החשיבה והדמיון של מאזיניהם ופותחים צוהר לעולמות המוזיקה, השירה והריקוד. במשך שנים שימש אבן פז כפרופסור במחלקת העור של בית החולים האוניברסיטאי הדסה עין כרם בירושלים, עיסוק תובעני ומכובד לכל הדעות, אך לצד זה לא זנח את הפן הילדותי בחייו והתמיד באיתור השירים שיצאו לאחרונה בכרך מהודר הנקרא מתמיד ומאז וכולל 160 שירים, חידות ושירי ריקוד.

העניקו לילדיכם חינוך אנגלי עוד היום.

"מתמיד ומאז – שירי אמא אווזה" (הוצאת אבן פז) – 99 ש"ח
להשיג בחנויות הספרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה