02 במרץ, 2009

להתלבש בסטייל(יסט)

מי שיודע דבר או שניים על חשיבותו של רושם ראשוני יעשה בחוכמה לו ישכור את שירותיו של שחר רבן, סטייליסט אישי ולוחם צדק בתאונות אופנה. סוף סוף מצאנו התאמה מושלמת

מי שזכה להיוולד עם חוש סטיילינג משובח – כיפאק היי לו, ולהתראות בשמחות. אלא שרוב תושבי כדור הארץ, מצער להודות, לא באו לעולם עם הידע הנדרש לצורך התאמה נאותה של פריטי לבוש, אקססוריז, תסרוקות ואיפור. מי שאינו חושש להודות בחולשתו הבלתי-אופנתית, יתאבזר בחבר/ה בעל טעם סביר ואהבה לשופינג. אלא שחברינו, חביבים ומפרגנים שכמותם, לא ימהרו להכריז באוזנינו שהשמלה שבחרנו לחתונת אחותנו הבכורה נראית עלינו כמו אוהל ברזנט לאחד עשר לוחמים.

מכאן, מתפצל השביל לשניים: יהיו שיבחרו לבלות את שארית חייהם בתוך מלבושים מבישים, משעממים, בלתי מחמיאים ולא מותאמים. האחרים, שיודעים דבר או שניים על חשיבותו של רושם ראשוני, ישכרו את שירותיו של סטייליסט אישי, שניחן בטעם טוב ובחוש אופנתי מחודד, ויניחו לו לעזור להם לבטא את האני האמיתי שלהם במיטבו, גם כשהם בפגישת עסקים עם האלפיון העליון, בדייט ראשון או בחודש התשיעי להריון. שחר רבן הוא סטייליסט מחונן שכזה, והוא ישמח לשמש איש סודכם ויועץ הסתרים שלכם בעולם של מותגים, טרנדים ואופנות מתחלפות.

ידענו שברגע שנפגוש את הסטייליסט הקוסם שיעלים לנו את הבטן בעזרת אשליית צבע ויגרום לנו לסובב ראשים גם ביום שיער רע, נישבע לו אמונים לנצח נצחים. כי אופנה באה והולכת, מסטרפלס לבן ועד ליפגלוס כתום, אבל התאמה מושלמת (בביגוד, כמו באהבה) – היא לא דבר  שמוצאים כל יום.

סטיילינג אישי, קניינות פרטית והלבשה לאירועים – 150 ש"ח + מע"מ (לשעת עבודה)
לפרטים נוספים – שחר רבן, טל': 052-8193019, www.styleyourlife.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה