30 במאי, 2019

בלב שלם

בגדי הים השלמים של הדס אוירי, שואבים השראה מעולמות הגלישה והספורט האולימפי, ומעניקים כיסוי והגנה מקסימלית מהשמש. הבחירה הכי שלמה שאפשר

דוגרי? כבר יותר קל לנו ללכת ולבחור העונה שוב ממשלה, מאשר בגד ים חדש. מדובר הרי במשימה מלחיצה ומחרידה, עם אפס מראות אמיתיות (או חוות דעת כנות) מסביב, שעלולה להסתיים בטעות בדגם הכי לא נכון לנו (הווה אומר – מונוקיני מחשופי-צד. גוגל איט). ובכן, מדיווחי-אמת שקיבלנו מחוף הצוק, פלוס תמונות מרשיעות (ומרשימות!) של ידועניות ארצנו מחוף האינסטגרם הצפוני, נדמה שהשנה אנחנו הולכים לבחור כמו כולם ובלב שלם – בשלם. ולא סתם. אלא כזה אחד שמעצבת הדס אוירי, מהקרסול ועד האגודל.

הכירו את הקו השלם והמושלם של המותג שפתחה באביב שעבר – SilkyFit, וכל כולו בעד לכסות טפח ולהסתיר טפחיים. כבר טוב לנו. זו עונה שניה שהדס מעצבת בגדי ים מלאים בשלל דגמים, חולצות גלישה ואוברולי-ים באורכים משתנים: עד הירכיים, עד הברכיים או חליפת-ים עד הקרסוליים. מי שמתעקשת תמצא אצלה בגדי-ים בשני חלקים, אבל גם הם באורכים נדיבים של מכנסונים וגוזיה. העיקר שהשמש לא תתפוס אתכם על חם. כולם עשויים מבדים איכותיים ועמידים לכלור, המספקים הגנה מקרינה (UPF 50), נעימים וחלקים מבחוץ (מכאן ה-"סילקי"); מחטבים, מבוטנים ועם קאפּס נשלפים מבפנים (והרי לכם ה-"פיט"). חלום ליל קיץ.

עם סיום לימודיה במחלקת עיצוב אופנה ב"שנקר", החלה לפעול בתחום, בדיוק בשנים בהם התעשייה פה היתה לגמרי בגד-ים-ניישן. אחרי שני עשורים וחצי (!) במהלכם עבדה בסטודיו גדעון אוברזון, הציגה בתערוכות בינלאומיות עם "גוטקס", עיצבה עבור "ישראדאנס" ועוד שמות מהחלומות הרטובים של כל מעצבי-הים, החליטה לפני שנה להקים סופסוף מותג עצמאי משלה, שיתחבר לתחביביה – ספורט ימי, שחייה ויוגה; ובעיקר לפחד המוצדק שלה מחשיפה לא אחראית לקרניים מסוכנות.

כך עיצבה בעונה שעברה בגדי ים סופר-נוחים שלא עושים לשמש הנחות, מכסים היטב ונראים ליגה. תרתי משמע: את הקולקציה השניה כבר עיצבה בהשראה ספורטיבית מאולימפיאדת טוקיו 2020, עם פרינטים מקוריים בשיתוף מעצבת הטקסטיל גל גולן. יחד יצרו למשל בגד עם שרוולים ארוכים עד האגודל, מחשוף עגול בגב ואיור מהמם מלפנים בהשראת "הגל הגדול" של קאנאגוואה (בתמונה למעלה). יש גם בגד ים בהדפס פריחת הדובדבן עם רוכסן קדמי מהפופיק ועד סוף הגולף, פלוס כיס אחורי סודי בגב (למשקפת, מפתחות, צ'יינג' מהשוקו-בננה); או בגד גלישה בהדפס מארבּל אדום, עם סרט ורוכסן-גב קלאסי ומחמיא מאחור. הכל מוגן ומוחזק היטב כדי ש"תרגישי שלמה עם הבגד והים" לדבריה, וחופשיה לזוז, לשחות, לרבוץ בבריכה, לקפוץ עם המטקה או לעלות על הסאפ (ברור, פשוט רק לזה חיכינו).

התחממות גלובלית או לא, הדס מספרת כאמור כי השנה מסתמנים האוברולים כלהיט חופים מבוקש, וכיוון שהקולקציות גם כך במהדורות מצומצמות היא כבר עובדת על עתודות. אז אל דאגה, קחו הרבה אוירי – העונה אתם מכוסים.

בגדי ים של SilkyFit – החל מ-150 ש"ח לגוזיה ועד 489 ש"ח לבגד ים שלם
להשיג בחנות אונליין. פרטים באתר הרשמי, פייסבוק, אינסטגרם

 

עונה מנצחת. מתוך קולקציית 2019, SilkyFit (צילומים: Liz Kadar)

עונה מנצחת. מתוך קולקציית 2019, SilkyFit (צילומים: Liz Kadar)

 

 

 

להרגיש שלמה עם הבגד והים. SilkyFit (צילום: Liz Kadar)

את הכי שלמה כששלם לך. SilkyFit (צילום: Liz Kadar)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה