14 ביולי, 2015

להלביש בנדיט

בוטיק אינטרנטי חדש לילדים מציע בגדים ומשחקים מגניבים מכל העולם, בעיצובים קולעים ובמחירים שפויים. מי בכתה שאין לה מה ללבוש?

בתור הורים שחוץ מטעם טוב לא נשאר להם כלום (ואנחנו מתכוונים לסמכות הורית וכבוד עצמי בסיסי), מאוד שמחנו למצוא את הבוטיק "בנדיטוס" – בוטיק אינטרנטי חדש לקטנטנים, שפתחו ממש עכשיו לרית לוי ואפרת רז-אלה.

ובכן, הבוטיק המתוק הזה מציג אוצרוּת חכמה ושיקית, ומציע לילדים המגניבים שלכם בגדים יפים יפים, מתוצרת בינלאומית או מקומית. לרית, שמגיעה מתחום הכתיבה, ואפרת – מעצבת גרפית ומתמחה בסטיילינג, מכירות וחברות הכי טובות עוד מכיתה ד'. אבל רק אחרי שהפכו אמהות לבנים שובבים, הבינו את המצוקה וחוסר האיזון בין בנים לבנות בכל הקשור בבגדים יפים (וביחס הפוך לכל שאר תחומי החיים), והחליטו לעשות משהו בנדון. כך יצא שבחודשים האחרונים הן הספיקו לחרוש את העולם בחיפוש אחר מותגים שווים, אקולוגיים, יוניסקסיים, שלא יהיו מתוקים או קודרים מדי, אבל הכי חשוב – במחירים פיירים. יש פה למשל את Lion of Leisure מאנטוורפן, מותג שמציע טי שירטים נעימים מ-100% כותנה אורגנית לבנים; או מכנסי בלון ושרוואל נוחים ממותג קוריאני מוצלח; יש גם שמלות עננים יפהפיות בצבעי גלידה מדנמרק; ועוד בגדי ים בהדפסי חיות, משחקי הרכבה מקרטון ממוחזר, פאזלים מעולים ומיני הפתעות מתחלפות – מניו זילנד ועד תל אביב.

ניפגש בסדנאת ההורות הקרובה למקום מגורכם. כאילו שזה יעזור.

בוטיק "בנדיטוס" לילדים – החל מ-45 ש"ח למכנסיים קצרים (טווח מידות בחנות: פעוטות, ושנתיים עד 8 שנים) או החל מ-39 ש"ח לבובה מתנדנדת
להשיג בחנות אונליין BANDITOS. עוד פרטים ועדכונים על פריטים חדשים – בעמוד הפייסבוק.

 

הילדה הכי יפה בגן, יש לה קרדיגן הכי שווה בגן. BANDITOS

הילדה הכי יפה בגן, יש לה קרדיגן הכי שווה בגן. BANDITOS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה