20 באפריל, 2009

להותיר חותם

ערכה מהודרת של מכתב בבקבוק או חותמת אקס ליבריס בעיצוב אישי, הם כל מה שצריכה נפש רומנטית חסרת תקנה כדי לצוד אהבה חדשה בסטייל ויטנג'י במיוחד

הרומנטיקנים שבינינו לא זקוקים לחגים ולמועדים כדי לפזר תשורות רבות משמעות על שאהבה נפשם. נהפוך הוא. רק תנו להם איזה תאריך מופרך כמו "היום מלאו שלושה חודשים וחצי לרגע שבו נפגשנו במקרה בקו 5", ומובטח לכם שהם כבר דוהרים למסע שופינג מטורף (ורומנטי!), שיניב מתנה הורסת. מצוינים שכמותם.

בחנות ערמון הוותיקה אנחנו תמיד מוצאים ממתקים לנפש, ומצליחים לצאת ממנה עם מתנות שממיסות כל לב אוהב. מצאנו שם השבוע את message in a bottle – ערכה מעוצבת מבית Authentic Models שכוללת בקבוק, הודעה בסגנון ענתיקה, פקק שעם וחותמת שעווה. רק הוסיפו את המסר המתאים, הניחו בבקבוק, סגרו, חתמו וגלגלו אותו אל מי הים התיכון, בתקווה שמילותיכם יגיעו ביום מן הימים אל האדם הנכון (או ישירות אל המציל בחוף מציצים). מתנה אחרת, מרגשת ונוסטלגית לא פחות, היא אחת משתי הערכּות המרשימות של בוטיק החותמות "דנה ומאיה", שמציע עיצוב אישי של חותמת אקס ליבריס ("מספרייתו של") או אמבלמה (סמל אישי במסגרת מעוגלת): רוכשים בחנות את ערכת המתנה (הכוללת גם כרית דיו, כלי דקורטיבי וידית עץ מקסימה), מקבלים גישה לאתר האינטרנט של "דנה ומאיה", בוחרים בו את העיצוב, סוג האות והטקסטים אישיים – ותוך עשרה ימים יש בידיכם חותמת מלכים רבת רושם, שאין דומה לה. עם מתנות שוות כאלו, כל מה שעליכם לעשות הוא להצטייד באהבה חדשה. והרי בדיוק בשביל זה, אם יורשה לנו, המציאו את אחרי החגים.

מכתב בבקבוק – 88 ש"ח
להשיג בערמון מתנות, גורדון 25 (פינת דב הוז), תל אביב, טל': 03-5222745

אקס ליבריס/אמבלמה – 175 ש"ח
לפרטים נוספים – www.danamaya.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה