01 במרץ, 2018

לבריאות שיהיה לכם

הכירו את סיון בלכר, חוקרת מזון בריאות, שניהלה מסעדות מתל אביב ועד גואה, בישלה לנזירים בודהיסטים וגם לחקלאים בטוסקנה, ובין לבין מנהלת קייטרינג טבעוני מעולה מכל מה שהאדמה מאפשרת. כשאוכל בריא הוא גם הכי יאמי

נתחיל מהסוף: היינו באירוע עם קייטרינג מעולה, וגם – חכו לזה – טבעוני-בריא. לא ציפיתם. על השולחנות נערמו צלחות ענק שהכילו מנות צבעוניות כמו סלט אטריות שעועית; מאפינס ירקות מקמח חומוס; ירקות טריים חתוכים באופן מעורר תאווה; ממולאים מושלמים; פוקאצ'ת שיבולת שועל עם ממרחים מקוריים; קערת סנגריה עם פירות הדר; קינוחים ועוד הפתעות ככל שהשולחן, הצלחת והבטן איפשרו. על הכל ניצחה סיון בלכר, חוקרת מזון בריאות ונחמה, ובשלנית-נודדת שמוכיחה כמה טעים בריא יכול להיות.

סיון שתמיד היתה מרותקת מאוכל, החלה את הרומן עוד מימי השחרור הצבאי, כשבישלה מנות בפסטיבלי מוזיקה. מאז, וכבר למעלה מ-20 שנה שהיא עוסקת בהזנה, חקירות קולינריות ונדודים, שכוללים בין השאר ניהול מסעדה בגואה; תואר באמנות, קולנוע וצילום בארץ; פתיחת מסעדה ושירותי האכלה עד הבית בתל אביב; התנדבות בחווה חקלאית בטוסקנה ואפילו בישול לנזירים בודהיסטים. לפני 4 שנים, החליטה סוף-סוף להיצמד קצת לקרקע – ולבשל ממנה כל דבר שאפשר: שירות הקייטרינג הטבעוני, הצבעוני והנהדר שהקימה ("סויאנה") מתאים לאירועים המוניים או אישיים, בבית או במשרד, בסדנאות ריטריט במדבר, חתונה ביער או בת מצווש בג'ונגל. אתם לא מחדשים לה, יותר היא לכם: התפריט שלא חוזר על עצמו ותמיד תלוי-עונה והיצע-השוק, יורכב מהרפטואר האקלקטי העצום של סיון והצוות, בכל תקציב שתגדירו. והכל מעורר תאבון, טעים באופן שגורם להבין מחדש טבעונות וכמובן בריא (כבר אמרנו?).

לאחרונה, במקביל לכתיבת ספר בישול הודי ולצילום מקצועי, סיון מציעה גם ליווי תזונתי למי שמצוי בתהליכי ריפוי והחלמה, או חייב לשנות דיאטה ולא יודע מאיפה להתחיל להנביט. ב-3 מפגשים, סיון תיקח אתכם מהשוק ועד למטבח, תעזור לחלוט, לאדות, להתניע כל תפריט שהנטורופתית הכתיבה ולעבור לאכול טוב, טעים ומחלים. עד הגלגול או היעד הבא – תפסו אותה בסינר והזמינו כל מה שהיא מכינה, מהשורשים ועד הדובדבן שבמלבי.

"סיואנה – מטבח מקומי נודד" – קייטרינג טבעוני-צמחוני; וליווי תזונתי בתהליכי ריפוי והחלמה, טל': 052-2457154 (סיון)

 

כמה בריא - ככה טעים. קייטרינג של "סיואנה" (צלמת: יהל בטיטו צילום)

כמה בריא – ככה טעים. קייטרינג של "סיואנה" (צלמת: יהל בטיטו צילום)

 

 

 

מהודו ועד גן החשמל. הצלחות ההודיות של סיון בלכר

מהודו ועד גן החשמל. הצלחות ההודיות של סיון בלכר

 

sivana

 

בקרוב אצלכם. מנפלאות הקייטרינג של סיון בלכר (צילום שמאל למטה: יהל בטיטו)

בקרוב אצלכם. מנפלאות הקייטרינג של סיון בלכר (צילום שמאל למטה: יהל בטיטו)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה