13 ביוני, 2012

כשאת מודדת

מדור "10 המתלבשים הטובים ביותר" של מגזין ווג לא רק נותן השראה לחיים, אלא גם הוליד פנינה אמיתית בעמוד הפייסבוק שלנו: "ליידי מרמלדה מודדת". יש במה לבהות ולהתגאות

לכל אחד כמעט יש את מקבץ האתרים שהוא נוהג לבהות בהם כשהוא זקוק לאתנחתא קלה משגרת יומו (סרטוני חתולים, זה הרגע שלכם). ולכן, הכירו את שביל הבריחה החדש שלנו – פינת "10Best Dressed" של VOGUE.

במדור שמתעדכן מדי שבוע, תוכלו לבהות בעשרת המתלבשים הטובים ביותר, משלל השטיחים האדומים שנפרשו בעולם, כפי שהכתירו עורכי המגזין. חוץ מלוודא שאנחנו מכירים את הכוכבנים התורניים בביצה העולמית (החל ממישל אובמה ועד הנכדה של המינגווי, אמיתי לגמרי) ומי המעצבים שמלבישים אותם, אפשר גם להצביע בעד ההופעה שהכי אהבתם ולראות אם קלעתם לטעם הפופולרי ביותר. ממכר כמו 'טמפל ראן'. וכך, אחרי בהייה ממושכת – החלטנו שגם אם לנו לא יהיה לעולם ג'קט מושלם של שאנל (ורגליים של בלייק לייבלי) – לפחות שלליידי מרמלדה שלנו יהיה. מגיע לה.

ונסביר: למקרה שלא שמתם לב, בעמוד הפייסבוק שלנו מחכה לכם יהלום אמיתי בדמות פרויקט האיורים של המאיירת והמעצבת (שלנו!)  – ענתי בנדורי המרמלדית. בכל שבוע מלבישה ענתי את הליידי שלנו באאוטפיט נחשק אחד מהמדור של ווג, כולל כל האקססוריז, היציבה והאטיטיוד של המתלבש הנבחר. בינתיים נאספו כבר למעלה מעשרים איורים של הליידי המודדת – חומר איכותי ומקסים במיוחד (אם יורשה לנו), והיד עוד נטויה (נכון, ענתי?).

בקיצור, אנחנו גאים באלבום הזה נורא ועפים על עצמנו בלי בושה. כנסו ותיהנו גם. סוליטר, צא להפסקה.

לפינת ליידי מרמלדה מודדת – היכנסו לכאן
למדור 10Best Dressed של VOGUE – בואו הנה

 

לוקינג גוד, ליידיז. משמאל: בלייק לייבלי באאוטפיט של גוצ'י



מצאו את ההבדלים. משמאל: אסטריד ברז'ה-פריזבי בז'קט טוויד של שאנל



 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה