22 בינואר, 2012

כרוכים אחריך

סדנאות הכריכה של NOTBOOK הוציאו גם מידיים שמאליות כמונו מחברת מרהיבה בניחוח נוסטלגי

באופן כללי אנחנו לא משתגעים על סדנאות. עצם המילה 'סדנא' כבר גורמת לנו לצמרמורת קלה של התנגדות. אבל כשחנות מוצרי הנייר החביבה עלינו מכריזה על סדנא לכריכת מחברות בעבודת יד, אנחנו לא מתווכחים. נרשמנו וטסנו לשם בהתרגשות, לערב ארוך ונפלא שבסופו יצאנו (אנחנו! מאותגרי יצירה שכמותנו!) עם מחברת כרוכה באיורים מרהיבים מאנציקלופדיה "תרבות". המעצב איציק מיימון, הבעלים של Notbook, מקפיד להרעיף על מדפי החנות שלו שפע של מחברות, ספרי סקיצה, פנקסים ושאר מוצרי נייר שהוא וצוותו מכינים וכורכים בכריכות ממוחזרות ויצירתיות מאד. את המחברות והספרים הכרוכים של "נוטבוק" תמצאו בחנויות עיצוב ובחנויות מוזיאון נחשבות בכל הארץ, ובסדנאות תלמדו לתפור דפים ממש כמו פעם וליצור ספר צחור-דפים שישמח להכיל כל הגיג ושרבוט. חוץ מזה, תתעלפו למצוא אצלו פנקסים וכרטיסים שיצחיקו, ירגשו ויעבירו בכם גלי נוסטלגיה מענגים.

אנחנו מיקמנו את המחברת הכרוכה שלנו במקום שאי אפשר לפספס, וכל מי שנכנס שואל מיד איפה קנינו אותה. אנחנו מכחכחים, מזייפים חיוך נבוך ומודיעים שמדובר בוואן אוף א קיינד, סאמפל יחיד שאין להשיג כמוהו בעולם כולו. ממש כמונו.

סדנת כריכה בת 3 שעות – 290 ש"ח
תאריכי סדנאות פברואר יתפרסמו בקרוב באתר ובעמוד הפייסבוק.
לרכישת מחברות ומוצרים – היכנסו לחנות של Notbook, או בקרו בסטודיו "נוטבוק בוטיק", מונטיפיורי 25, תל אביב, טל': 03-5664356, ראשון-חמישי – 11:00-18:00, שישי – 11:00-15:30.

 

 

מנדלי תופר ספרים. מתוך סדנת הכריכה של Notbook

 

היה לנו כזה! מחברת בכריכה נוסטלגית של Notbook (צילום: חגי לפלר)

 

 

זכרונות ילדות. מחברות מעוצבות של Notbook (צילום: יעל ונעמי צלמות)

 

 

 


[PSGallery=9uo562f310s]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה