30 בדצמבר, 2009

כמו דג במים

טיפול וואטרדאנס אצל אהובה ואלון הוא המתנה הכי הכי יפה שאתם יכולים לתת לעצמכם לקראת השנה החדשה. הרגעו, תצללו עמוק למים החמימים והורידו מעליכם את כל דאגות העשור החולף. לא חבל על הגב?

רגע לפני ששנת 2009 נפרדת מאתנו לעולמים – החלטנו לעשות משהו חשוב בשביל עצמנו (ולא, לא מדובר בהחלקה יפנית הורסת שמחזיקה חצי שנה כמו חדשה). החלטנו להקדיש בוקר שלם לבילוי אחד על אחד עם עצמנו, לרוקן את הראש ממחשבות, לשחרר את השרירים ולהגיע ליריית הפתיחה של 2010 – במצב רענן, גמיש ואנרגטי. כשחשבנו על כל זה מיד נזכרנו באהובה בוצר שפתחה עם בן זוגה אלון מרכז לטיפולים במים בכפר הירוק.

טלפון זריז, שיחה נעימה, קבענו תור והופ – מצאנו את עצמנו בידיו של אלון, בתוך בריכה צלולה וחמימה (המטוהרת בשיטת המים החיים ויוצרת פכפוך מתמיד) ובמצב תודעתי של דולפין. הפינה הירוקה והאקולוגית של אלון ואהובה היא הדבר הכי קרוב לתאילנד שכנראה תמצאו במזרח התיכון (הרבה בזכות הגינה המדהימה ואוהל ההתרגעות הממוזג). את המרכז הם בנו במו ידיהם מחומרים טבעיים ובכך הגשימו חלום משותף. אלון, מטפל מנוסה כבר 14 שנה בתחום, מוביל את המערך הטיפולי במרכז שמציע טיפולי הידרותרפיה, וואטסו, שיעורי שחיה (למבוגרים, לילדים ולפעוטות), וואטרדאנס, שיעורי התעמלות מרגיעים לנשים בהריון (או דווקא לגיל השלישי), פעילויות קבוצתיות וזוגיות בתוך המים, ואפילו אירועים (מי אמרה מסיבת רווקות בבריכה ולא קיבלה?). אנחנו הלכנו על הוואטרדאנס, שמשלב את תנועות הוואטסו עם אייקידו ומסאז' (ולפעמים גם צלילה מתחת למים, תלוי במטופל) ועברנו חוויה שמימית ומרגיעה שללא ספק הכינה אותנו לשנה החדשה והותירה אותנו רגועים וקלילים בדיוק כמו שרצינו.

ואחרי שניסינו לשחזר את החוויה באמבטיה, מה שכמעט עלה לנו בלסת שבורה, החלטנו שממש אין צורך לחכות ל-2011 כדי לפרגן לעצמנו מרגוע עמוק ויסודי.

טיפול וואטרדאנס (שעה טיפול ועוד שעה במתחם) – 330 ש"ח
לפרטים נוספים – מרכז waterdance, הכפר הירוק, תל אביב, טל': 050-6999333 (אהובה או אלון).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה